Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hent Xara Xtreme 5.1 gratis (igen).

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Helsingør
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 142
Fra  Williams edb Aps Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

For ca. et år siden kunne man hente Xara Xtreme 5 gratis, men kun i et døgn. Jeg postede dengang et indlæg, men da var der kun et par timer tilbage at nå det i.

Nu er det igen muligt at hente Xara Xtreme 5 gratis i en opdateret version (5.1). Denne gang er der bedre tid, idet tilbudet gælder til 29. april.

Firmaet bag Xara er faktisk dem, der opfandt anti-aliasing, og programmet regnes for verdens hurtigste. Omend det har nogle år på bagen, anses det af mange for det bedste til f. eks. tegning af logoer og web-grafik, da det er "født" med gennemsigtig baggrund.

Læs selv mere her: http://www.xara.com/eu/specialoffers/designer/

PS: Husk at registrere dig, når du har installeret programmet.

Download WBlog - en gratis ASP.Net Blog engine. Version 2 nu frigivet.

Tilmeldt 2. Oct 11
Indlæg ialt: 228
Fra  Tjek Danmark Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej William

Jeg har ikke før benyttet mig af programmet, men det lyder interessant.

Er du sikker på at der ikke kommer nogen regninger med gebyrer eller andet senere hvis man downloader denne version og registrere sig?

Ved du om programmet har fået nogen gode anmeldelser?

Find oplevelser, spisesteder, ferieophold og rejsebureauer i Danmark. Tjek alle oplevelserne her Oplevelser

Fra Helsingør
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 142
Fra  Williams edb Aps Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse.

Jeg har brugt programmet i ca. et år og konverteret alle tidligere tegninger/designs til det.

Mht. regninger: Ja, det er jeg helt sikker på. Xara er solgt til et vistnok tysk firma, så Xara-hjemmesiden er deres gamle, men de er faktisk en stor spiller på dette marked, dem kan du godt stole på.

Mht. anmeldelser: Bare prøv at google 'xara'. Det er masser af sider, fora og eksempler på nettet (ca. 10,5 mio hits).

Et gratis alternativ til Xara er InkScape fra sourceforge.net, der dog lider alvorligt under problemer med svartider og hukommelse. De har lovet, at problemerne vil blive løst i en fremtidig version (0.49), men den er ikke lige om hjørnet.

Download WBlog - en gratis ASP.Net Blog engine. Version 2 nu frigivet.

Tilmeldt 2. Oct 11
Indlæg ialt: 228
Fra  Tjek Danmark Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok. Det lyder jo positivt! Jeg prøver at teste det en gang ;)

Tak for svaret William!

 

Find oplevelser, spisesteder, ferieophold og rejsebureauer i Danmark. Tjek alle oplevelserne her Oplevelser

Fra Helsingør
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 142
Fra  Williams edb Aps Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse: du er velkommen.

Jeg skulle måske lige bemærke, at jeg selv har opgraderet til den sidste version. Først når man har installeret den, kan man se, at det er version 5.1, hvor den tidligere var 5.0.

Jeg har ingen ide om hvad forskellen er på de to, men kan se, at den sidste fylder ca. 1/2 MB mere. Det kunne dog se ud, som om de har ændret lidt i opsætningsfilerne. Mon ikke også de har rettet lidt andre småting? Helhedsindtrykket er ihvertfald det samme.

Download WBlog - en gratis ASP.Net Blog engine. Version 2 nu frigivet.

Fra Helsingør
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 142
Fra  Williams edb Aps Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Opper lige tråden hvis der er andre, der ikke har set den.

Download WBlog - en gratis ASP.Net Blog engine. Version 2 nu frigivet.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)