Hey, Jeg har en blog hvor jeg længe har ledt efter nogen som kunne hjælpe med at opdateret indholdet på bloggen, men jeg har ikke haft det store held desværre. Hvordan er I kommet i kontakt med jeres skribenter/fotografer? Har I givet dem en form for belønning? eller noget helt tredje? Håber at I vil dele jeres erfaring. |
Som skribent kan jeg svare, på vegne af de jeg har skrevet for: De betaler naturligvis for arbejdet, da vi skribenter jo også har en husleje der skal betales.
Beklager tonen, men det er en frygtelig uskik, at folk tror at kreative fag som forfattere, designere, fotografer og lignende, gladeligt bruger deres tid frivilligt, så andre kan tjene penge! Der ville jo lyde et ramaskrig hvis jeg skrev: Hej alle, jeg vil gerne have nogle gratis produkter fra jeres webshop. Alle jer der lige har åbnet en webshop, I vil vel gerne have lidt erfaring i at pakke og sende, så send mig lige nogle gratis ting. Så skal I naturligvis nok få jeres navn på min hjemmeside under 'folk der har givet mig ting'
Nej vel??