Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skribenter, hvordan?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 323
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,

Jeg har en blog hvor jeg længe har ledt efter nogen som kunne hjælpe med at opdateret indholdet på bloggen, men jeg har ikke haft det store held desværre.

Hvordan er I kommet i kontakt med jeres skribenter/fotografer? Har I givet dem en form for belønning? eller noget helt tredje?

Håber at I vil dele jeres erfaring.

Fra København
Tilmeldt 1. Apr 12
Indlæg ialt: 316
Fra  Wyrd Writings Skrevet kl. 13:35
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Som skribent kan jeg svare, på vegne af de jeg har skrevet for: De betaler naturligvis for arbejdet, da vi skribenter jo også har en husleje der skal betales.
Beklager tonen, men det er en frygtelig uskik, at folk tror at kreative fag som forfattere, designere, fotografer og lignende, gladeligt bruger deres tid frivilligt, så andre kan tjene penge! Der ville jo lyde et ramaskrig hvis jeg skrev: Hej alle, jeg vil gerne have nogle gratis produkter fra jeres webshop. Alle jer der lige har åbnet en webshop, I vil vel gerne have lidt erfaring i at pakke og sende, så send mig lige nogle gratis ting. Så skal I naturligvis nok få jeres navn på min hjemmeside under 'folk der har givet mig ting'
Nej vel??

Wyrd.dk -Be Wyrd if Ya Wanna

Blogging * Artikler * Presse/PR * Kommunikation * Social media mangement * Kurser *

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 323
Skrevet kl. 14:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Pernille Abildgaard:

Som skribent kan jeg svare, på vegne af de jeg har skrevet for: De betaler naturligvis for arbejdet, da vi skribenter jo også har en husleje der skal betales.
Beklager tonen, men det er en frygtelig uskik, at folk tror at kreative fag som forfattere, designere, fotografer og lignende, gladeligt bruger deres tid frivilligt, så andre kan tjene penge! Der ville jo lyde et ramaskrig hvis jeg skrev: Hej alle, jeg vil gerne have nogle gratis produkter fra jeres webshop. Alle jer der lige har åbnet en webshop, I vil vel gerne have lidt erfaring i at pakke og sende, så send mig lige nogle gratis ting. Så skal I naturligvis nok få jeres navn på min hjemmeside under 'folk der har givet mig ting'
Nej vel??

Hvor står der at jeg ikke vil betale for det? Har jeg aldrig udtalt mig om? Jeg bruger selv min fritid på frivilligt arbejde engang imellem, for at hjælpe de "små" sports grene som mangler fokus, hvor jeg mener at jeg har noget at bidrage med.

Men det kan være svært på en blog hvor man ikke tjener noget, at give en aflønnet stilling til en skribent, da det er på frivilligt basis man selv gør det.

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 14:48

Daniel B. Nielsen:

Hey,

Jeg har en blog hvor jeg længe har ledt efter nogen som kunne hjælpe med at opdateret indholdet på bloggen, men jeg har ikke haft det store held desværre.

Hvordan er I kommet i kontakt med jeres skribenter/fotografer? Har I givet dem en form for belønning? eller noget helt tredje?

Håber at I vil dele jeres erfaring.

Har aldrig gjort det du efterspørger :-) (skriver alt selv)

Men jeg kan anbefale dig at betale dig fra det.
Eller du kan tilbyde folk et link eller to pr artikel (altså linkbytte for at de skriver for dig)
Du kan tilbyde en artikel i bytte (lidt svært når du ikke selv har tid)..

Ellers ser jeg ikke andre muligheder..

Mvh Christoffer :) 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 14:48

Du kan prøve inde hos Gæsteblog.dk. Alt efter genren kan du nok finde nogen der kan skrive indhold til dig. Her hedder det link for indhold, da det som udgangspunkt bruges til at hjælpe begge parters sider op hos Google.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra København
Tilmeldt 1. Apr 12
Indlæg ialt: 316
Fra  Wyrd Writings Skrevet kl. 15:46

Beklager hvis jeg misforstod, men du skriver sådan her: 

"Har I givet dem en form for belønning? eller noget helt tredje?"

-Hvis man betaler, så behøver man ikke at give "belønninger, så jeg synes ikke der er noget odiøst i at antage, at du ikke havde tænkt dig at betale, men nu trækker i land. For der er jo mellem 5-15 skribenter hver uge der har knaldtilbud på artikler og blogs her på Amino. Faktisk er vi så mange at man efterhånden kan fodre svin med os.;)  Du kan få nogle artikler til 40 kr per side, ved at trykke på en tilfældig post i "jeg har et godt tilbud til dig" ( kvaliteten vil jeg så på ingen måde stå inde for, man får jo hvad man betaler for..) Og da du har været medlem i flere år, tør jeg også godt antage at du ikke kan have været aktiv bruger herinde uden at opdage det. 

Så igen, jeg beklager da meget at jeg tror du ikke vil betale, men så kan det være du skulle prøve at søge efter nogle skribenter, og skrive HVAD du vil give dem. Så lover jeg dig at du vil få bunkevis af tilbud..

Wyrd.dk -Be Wyrd if Ya Wanna

Blogging * Artikler * Presse/PR * Kommunikation * Social media mangement * Kurser *

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)