Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hånden på hjertet...Er det guldmine at drive netshop?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

Christoffer Tornbjerg:
Investere du et kæmpe beløb på den fedeste shop, en RØVFULD SEO, markedsføring og ALT, så kan du vel ende med at tjene godt :)

Tror du virkeligt det er så simpelt at drive en e shop? så tager du grueligt fejl, det at driv en profitabel E shop handler om meget mere end bare at have en prof shop og en røvfuld SEO markedsføring. Hvorfor er det lige at alle tror SEO er mirakelkuren? Hvor er de videnskabelige beviser for det?

Ravn

hvis du lige læser det igen, så ser du "," tegnet som er EFTER SEO og FØR markedsføring.

Skrev i korte drag "stikord" til hvad han skal ligge ud med som en stor webshop (som f.eks.) CDON eller andre.

SEO = online handel
Design= kundetilfredshed mm.
MARKEDSFØRING= TV, REKLAMER, RADIO, OSV.
også kommer vi til "ALT"
Som så er betydningen af ALT - Man skal f.eks. ikke have en sur negativ type som dig ved telefonen :-) (har aldrig set et positivt indlæg fra dig, hverken her eller i chatten.) 
Man skal have SEO (om du vil det eller ej, så er det bedre at ligge nummer 1 end nummer chok på google) - Design, Markedsføring via TV, reklamer, andet som man nu bruger nu om dage.

Jeg skriver ikke af erfaring Ravn, jeg skriver fordi jeg ikke har hørt om en webshop der er "populær" eller "stor" uden at de har nogle af dem jeg skrev.

Til en anden gang, læs et indlæg med et smil i stedet, så kan det være du ser tegnsætningen... 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 11:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Skide godt skrevet Nikolaj Yes

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 11:23

Søren Velling:
Skide godt skrevet Nikolaj

Takker Søren, gør det hele værd når man får positiv feedback :-)

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Fra New York, NY
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 11:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg er helt enig med Søren, Nikolaj rammer virkelig hovedet på sømmet her, og afslører hvad der deler fårene fra bukkene. Trådstarter spørger, om det er guldmine at drive netshop. Svaret er, at det er den guldmine, du gør det til.

Heldigvis er det min erfaring, at de webshops som står distancen og opnår success, de er drevet af folk som var villige til at lægge det arbejde og den vilje i projektet som det krævede, fra starten af og fremefter. Eksekveringen af projektet er dét som gør forskellen, og især i den (uundgåelige) modgangsfase som vil opstå fra tid til anden.

Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:24

Hej Nikolaj

Super svar, mange tak for det... det giver iværtfald grobund for en del nye tanker!

Men drejer det sig ikke ogaå om en del held? - jeg er godt klar over at markedsundersøgelser osv. gør at det kan blive mere forstand end held. Men lige at ramme det "nye sort" er vel held?

Hvordan med din egen shop? ville du være dér hvor du er idag, hvis du skulle starte samme shop op idag? eller ramte du "bare" det rigige tidspunkt?

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 13:52

Hr. Nielsen:

Hej Nikolaj

Super svar, mange tak for det... det giver iværtfald grobund for en del nye tanker!

Men drejer det sig ikke ogaå om en del held? - jeg er godt klar over at markedsundersøgelser osv. gør at det kan blive mere forstand end held. Men lige at ramme det "nye sort" er vel held?

Hvordan med din egen shop? ville du være dér hvor du er idag, hvis du skulle starte samme shop op idag? eller ramte du "bare" det rigige tidspunkt?

Det er jo svært at sige. Der er både fordele og ulemper i dag fremfor dengang.

Men vil godt turde sige at jeg i morgen kan starte en webshop som indenfor 1-2 år giver et godt overskud, og mere end mine nuværende webshops gav de første mange år.

Jeg startede i 1998/99 Dengang eksisterede google Adwords, facebook, affiliate ikke, så det var svært at nå ud til nye kunder. I dag kan du starte en shop op, og indenfor 24 timer omsætte for mange mange tusinde kroner hvis du ved hvad du laver, det var meget sværere dengang, hvor banner reklamer og Jubii var det store hit. Konkurrencen er så mega meget størrere i dag, men mulighederne ligeså. 

Det der gav mig ideen til det jeg sidder og arbejder med for tiden var at jeg arbejdede PÅ min virksomhed (dvs. prøvede at finde måder at få den til at tjene flere penge - i stedet for at arbejde I min virksomhed  og bruge hele dagen på bogholderi, pakke ordre, skrive seo tekster etc) - Der stødte jeg på Adwords bud robotter og afprøvede en masse af dem og fandt ud af de virkede og gav mig meget mere overskud, da jeg snakkede med folk i mit netværk havde de færreste hørt om dem og boom så var der en ny ide opstået.

Så lige nu kører mine webshops 90% af dygtige ansatte og så har jeg frihed til at kaste mig ud i andre projekter og prøve noget nyt. De 10% jeg bruger på mine webshops går til at implementere nye systemer og træne de ansatte samt ind i mellem tage de helt store beslutninger.

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)