Jeg har en masser tanker, ideer og fordomme om det at være selvstændig, have egen net-shop som jeg godt kunne tænke mig at få be- eller afkræftet Er der overhovedet god økonomi i at have en netshop i DK - jeg tænker på om det økonomisk giver så stort et overskud at det er/bliver "rigtigt sjovt" og opvejer det til tider hårde arbejde ? Er godt klar over at man kan ramme en niche og muligvis tjene lidt penge MEN hånden på hjertet, er der så nogen der kan leve det søde liv ? Eller er det mere lysten der driver værket? drømmen om økonomisk uafhægighed? eller noget andet ? Så snart jeg tænker netshops, og følger lidt med er på Amino syntes jeg det hele drukner i tøj-shops, baby-udstyr/tøj, og Iphone tilbehør eller også popper der en shop op hvor jeg tænker - "helt ærligt...fin og flot shop, men med de produkter du sælger, må det da være fordi du bare vil have en shop for du kommer da ALDRIG til at leve af det dér " Syntes der er langt mellem succes-historierne i DK og jeg er derfor meget tilbageholden med at springe ud i det...
Personligt er drømmen selvfølgelig også at finde et produkt, niche som bare sælger og dermed kan give mig en økonomisk uafhængihed samtidigt med, det er sjovt at være "herrer i eget hus" og brænder for at vil få succes med - har bare fandens svært ved at se det muligt......
Hvad siger i ? Skyder jeg helt forkert i mine holdinger? |
Hånden på Hjertet, så er det ikke en guldmine at drive en webshop - Men alting har en begyndelse :)