Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino - stjerner og politisk debat

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

BruunMedia:
Du har ret. Jeg syntes også din mobiltjek.dk promovere for mange virksomheder og du burde faktisk kun holde dig til et selskab.. Det er mere overskueligt og selvfølglig bedst for dine besøgende/kunder. Det er en kæmpe rodebutik med alle de mobilselskaber..

Du er i alle fald en af dem jeg allerede for længe siden har noteret mig . BruunMedia skal jeg aldrig arbejde med. Du har alt for kort lunte og vil jo slås hele tiden - samme sag næsten hver gang

vh


Ser du det som at slås og kort lunte? Altså så tager du mig måske for seriøs(ikke at du skal tage mig som en useriøs person). ;)

Det var mest for at trække en paralel :)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

BruunMedia:
Ser du det som at slås og kort lunte? Altså så tager du mig måske for seriøs(ikke at du skal tage mig som en useriøs person). ;)

Det var mest for at trække en paralel :)

Ja det gør jeg - du kan sagtens være uenig i norsk model og det der stod om 3F og gule fagforeninger, men det var da et synspunkt fra ham der skrev det, og det var ikke på nogen måde groft eller grimt - men måske til debat.

Du kaster så hans personlige forretning mobiltjek.dk (som jeg intet kender til) i spil på den mest barnlige måde jeg længe har set på Amino helt enkelt. Man må sige Amins Skov fortjener bedre støtter - og virker selv noget mere velovervejet

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie:
Du kaster så hans personlige forretning mobiltjek.dk (som jeg intet kender til) i spil på den mest barnlige måde jeg længe har set på Amino helt enkelt. Man må sige Amins Skov fortjener bedre støtter - og virker selv noget mere velovervejet

 

Ej nu stopper du, hvem ønsker at slås nu ? :P Det var en paralel som skulle fremhæve hvor absurd det er at have en branche der er styret af et kartel med et ønske om monopol.

Jeg benytter hans side med storglæde og har også med garanti givet ham leads, så jeg er ikke så selektiv når det kommer til det, i for hold til andre.


At du PERSONLIGT ikke kan lide mig ser jeg mere som et angreb på mig som person og ikke en skid debatværdig & finder det usmageligt du bliver ved med at køre på mgi som person istedet for at tage debatten som en mand.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

BruunMedia:

Nicolaj Thomasen:
 Når det er sagt, så mener jeg ikke at de gule fagforeninger har nogen som helst berittigelse i Danmark, de er bare med til at gøre overenskomstområdet til en endnu større rodebutik. Jeg hælder nok mest til en norsk model.

 

Du har ret. Jeg syntes også din mobiltjek.dk promovere for mange virksomheder og du burde faktisk kun holde dig til et selskab.. Det er mere overskueligt og selvfølglig bedst for dine besøgende/kunder. Det er en kæmpe rodebutik med alle de mobilselskaber..

 

Jeg vil gerne uddybe min mening, hvilket også forklarer hvorfor du ikke kan lave den sammenligning.

1. A-kassen burde helt afskaffes og alle dagpengeudbetalinger burde komme fra det offentlige, præcis som med pension, S.U., kontanthjælp etc. og det hele skulle administreres fra samme udbetalingscenter, hvilket ville give en kæmpe besparelse i administration.

2. En fagforening burde være en sammenslutning af alle arbejdstagere, hvor der forhandles kollektivt om en overenskomst med arbejdsgiveren, hvilket i sidste ende også sparer arbejdsgiveren for tid, penge og resourcer. En fagforening skal ikke være en forretning, hvis eneste formål er at generere overskud til aktionærerne (de gule), men heller ikke en fagforening (de røde), der er politisk aktiv og bruger resourcer på en masse andre ting, som f.eks. hoteldrift, bankdrift (AL Bank) og forsikringsselskab (Alka).

Til gengæld er arbejdsretten en rigtig god opfindelse, der sparer samfundet for en masse udgifter.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Thomasen:
1. A-kassen burde helt afskaffes og alle dagpengeudbetalinger burde komme fra det offentlige, præcis som med pension, S.U., kontanthjælp etc. og det hele skulle administreres fra samme udbetalingscenter, hvilket ville give en kæmpe besparelse i administration.

75% af dagpengene kommer fra staten. Og jeg syntes ikke det offentlige har en track record i at være besparende når det kommer til koldehænder og adminstration, og jeg så hellere det blev udlicireret til private virksomheder. Jeg er for velfærdssamfundet, så længe den ville holde sig til de basale velfærdsydelser & ikke det omfattende system vi har nu.

 

Nicolaj Thomasen:
2. En fagforening burde være en sammenslutning af alle arbejdstagere, hvor der forhandles kollektivt om en overenskomst med arbejdsgiveren, hvilket i sidste ende også sparer arbejdsgiveren for tid, penge og resourcer. En fagforening skal ikke være en forretning, hvis eneste formål er at generere overskud til aktionærerne (de gule), men heller ikke en fagforening (de røde), der er politisk aktiv og bruger resourcer på en masse andre ting, som f.eks. hoteldrift, bankdrift (AL Bank) og forsikringsselskab (Alka).
[

 

En fagforening skal være en forening man friviligt melder sig ind i, ligesom du friviligt kan vælge job, bil, mobilabonnement, skole m.m. Det er et produkt på ligefod så meget andet, og skal selvfølgelig have konkurrence om at skabe de bedste rammevilkår for arbejdstager og arbejdsgiver. Det gøres ikke igennem tvang, monopol, kartel eller chikane som det er lige nu. 

Arbejdsretten er en god opfindelse, som desværre er en lus mellem 2 negle, som set ved retten i november sidste år hvor arbejdsretten tilkendegav de gerne ville kunne dømme sagen anderledes, dog er retspraksis og loven sådanne at chikane & Blokade er tilladt trods den ramte virksomhed er 100% lovlig og faktisk.. FRIVILLIGT har indgået en overenskomst... I forhold til over 50% af restuarationsbranchen. Det konflikter i mit hoved.

 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

BruunMedia:

Nicolaj Thomasen:
1. A-kassen burde helt afskaffes og alle dagpengeudbetalinger burde komme fra det offentlige, præcis som med pension, S.U., kontanthjælp etc. og det hele skulle administreres fra samme udbetalingscenter, hvilket ville give en kæmpe besparelse i administration.

75% af dagpengene kommer fra staten. Og jeg syntes ikke det offentlige har en track record i at være besparende når det kommer til koldehænder og adminstration, og jeg så hellere det blev udlicireret til private virksomheder. Jeg er for velfærdssamfundet, så længe den ville holde sig til de basale velfærdsydelser & ikke det omfattende system vi har nu.

 

Nicolaj Thomasen:
2. En fagforening burde være en sammenslutning af alle arbejdstagere, hvor der forhandles kollektivt om en overenskomst med arbejdsgiveren, hvilket i sidste ende også sparer arbejdsgiveren for tid, penge og resourcer. En fagforening skal ikke være en forretning, hvis eneste formål er at generere overskud til aktionærerne (de gule), men heller ikke en fagforening (de røde), der er politisk aktiv og bruger resourcer på en masse andre ting, som f.eks. hoteldrift, bankdrift (AL Bank) og forsikringsselskab (Alka).
[

 

En fagforening skal være en forening man friviligt melder sig ind i, ligesom du friviligt kan vælge job, bil, mobilabonnement, skole m.m. Det er et produkt på ligefod så meget andet, og skal selvfølgelig have konkurrence om at skabe de bedste rammevilkår for arbejdstager og arbejdsgiver. Det gøres ikke igennem tvang, monopol, kartel eller chikane som det er lige nu. 

Arbejdsretten er en god opfindelse, som desværre er en lus mellem 2 negle, som set ved retten i november sidste år hvor arbejdsretten tilkendegav de gerne ville kunne dømme sagen anderledes, dog er retspraksis og loven sådanne at chikane & Blokade er tilladt trods den ramte virksomhed er 100% lovlig og faktisk.. FRIVILLIGT har indgået en overenskomst... I forhold til over 50% af restuarationsbranchen. Det konflikter i mit hoved.

 

 

Jeps vi er uenige, men nu ved du hvorfor du ikke kan lave den nævnte sammenligning overfor mig. Skal vi lade den ligge her?

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,8 stjerner givet af 5 person

Nicolaj Thomasen:
Jeps vi er uenige, men nu ved du hvorfor du ikke kan lave den nævnte sammenligning overfor mig. Skal vi lade den ligge her?

Nej faktisk ikke. Du tjener penge på folks valgmuligheder og frihed til at begå fejl og vælge et dårligt mobilselskab. Men når det kommer til job & løn ønsker du at vælge for dem, uden at tage hensyn til at arbejdsgiveren, da du ønsker, som jeg forstår det, 1 instans til at styre vilkårene i branchen?

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

BruunMedia:

Nicolaj Thomasen:
Jeps vi er uenige, men nu ved du hvorfor du ikke kan lave den nævnte sammenligning overfor mig. Skal vi lade den ligge her?

Nej faktisk ikke. Du tjener penge på folks valgmuligheder og frihed til at begå fejl og vælge et dårligt mobilselskab. Men når det kommer til job & løn ønsker du at vælge for dem, uden at tage hensyn til at arbejdsgiveren, da du ønsker, som jeg forstår det, 1 instans til at styre vilkårene i branchen?

Jeg ser det slet ikke som en branche, men som en kollektiv forhandling på den enkelte arbejdsplads, derfor bliver vi aldrig enige. Jeg ønsker desuden en lovbestemt mindsteløn som i Norge, hvilket vil dæmme op for store dele af den importerede arbejdskraft.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 21. May 10
Indlæg ialt: 85
Fra  Zenia Kommunikation Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 4 person

Nicolaj Thomasen:
Jeg har givet masser af 1-stjernede bedømmelser i 3F tråden - også til dig. Jeg er ikke medlem af 3F eller nogen anden fagforening for den sags skyld, men forsøgte at få bare en anelse saglighed ind i tråden, der er fyldt med usandheder, ubegrundede beskyldninger og forhåndsindtagelser. Når det er sagt, så mener jeg ikke at de gule fagforeninger har nogen som helst berittigelse i Danmark, de er bare med til at gøre overenskomstområdet til en endnu større rodebutik. Jeg hælder nok mest til en norsk model.

Hør nu her - nu vil jeg ikke bede dig at om citere mig for usandheder og for ubegrundede beskyldninger, selv om når politiet kan smide en mand i fængsel ubegrundet, uden konsekvenser, må jeg da også mistænkeliggøre politi - begrundet eller ej, bare på indicier.... Men lad nu det ligge...

Spørgsmål var jo stort set om google ranking m.h.t. Amino karma ... og hvorvidt skal det komme an på foldninger eller noget andet ...

Fra København
Tilmeldt 21. May 10
Indlæg ialt: 85
Fra  Zenia Kommunikation Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Nicolaj Thomasen:
Jeg har givet masser af 1-stjernede bedømmelser i 3F tråden - også til dig. Jeg er ikke medlem af 3F eller nogen anden fagforening for den sags skyld, men forsøgte at få bare en anelse saglighed ind i tråden, der er fyldt med usandheder, ubegrundede beskyldninger og forhåndsindtagelser.

Ved du hvad, Nicolaj, jeg har faktisk ombestemt mig! Jeg VIL bede dig om at citere de steder, hvor jeg kom med usandheder.

 Jeg vil ikke være anset som løgner, derfor beder jeg dig om at citer de steder, hvor jeg skrev usandheder, så jeg kan undskylde mine fejltagelser, hvis det passer at det jeg skrev ER usandheder. Ellers er det dig der skriver usandheder.

Du må også gerne citere mig for "ubegrundede beskyldninger og forhåndsindtagelser" - så jeg er HELT sikkert at jeg var forkert på det. Men det er nok knap så vigtig ...

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)