Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Eye4web's nye hjemmeside

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 191
Fra  Eye4Web Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 11:18

Jeg synes den er rigtig flot, men den minder måske lige lovlig meget om html24's nye hjemmeside. Måske bare et tilfælde, når man opbygger den type hjemmesider? :-)

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 11:37

Eye4Web:
Så har vi fået vores hjemmeside op. Hvad syntes i om den?

Den er flot. Jeg har dog kun lige skimmet den, men der var én ting der sprang i øjnene med det samme:

Det er en meget meget lille detalje, men når man gerne vil sælge responsive designs, bør ens eget stå knivskarpt.

Men bortset fra den meget lille skønhedsfejl, synes jeg resultatet er rigtigt fint :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Søborg
Tilmeldt 7. Sep 11
Indlæg ialt: 327
Fra  Endorse IT Skrevet kl. 11:43
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har ikke kigget videre, når jeg møder en forside hvor baggrunden er hvid, med hvid tekstoven kan jeg ikke læse det.
(IE)
Der er godt nok skygge på teksten i chrome og firefox, men ikke i IE.

Så jeg tror at i skal løbe sitet igennem fra ende til anden i IE.
Hvis jeg skulle købe en hjemmeside fra jer, var jeg allerede tabt som kunde fra starten af.

/Nicolay Høy
Endorse IT - http://www.endorseit.dk

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 11:44

Anders - Meebox:

Jeg synes den er rigtig flot, men den minder måske lige lovlig meget om html24's nye hjemmeside. Måske bare et tilfælde, når man opbygger den type hjemmesider? :-)

Der er jeg nok ikk helt enig :) De har begge den fuktion, at det hele er på en side ellers kan jeg ikke se meget sammenligning? :)

Mvh Lasse

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 11:48
Den virker knap så godt på min iPad. Når jeg zoomer kommer kortet frem over skærmen og forsvinder igen. Voldsomt irriterende. Hvis det bliver løst, så ser det fint ud på iPad.
Tilmeldt 23. Jul 12
Fra  Eye4Web Skrevet kl. 12:13

Tak for alt den konstruktive feedback, vi er i fuld gang med at fikse fejlene! Sig til hvis i finder mere :)

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 12:26

Må sige at den virkelig virkelig er flot - synes rigtig godt om den! Farverne er harmoniske, man har lyst til at læse det I har skrevet på hjemmesiden og der er små effekter som gør, at jeg bliver hængende lidt længere..

Jeg synes desuden hjemmesiden udstråler en stor troværdighed og at I har styr på det I laver!

Tillykke med den flotte hjemmeside..

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 23. Jul 12
Fra  Eye4Web Skrevet kl. 15:19

Mange tak :)

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 16:19

Rigtigt flot, fine farver. Det eneste jeg ikke kan finde ud af er jeres åbningstider. Hvis jeg var jer ville jeg lige notere i hvilket tidsrum man som minimum kan få fat i jer.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)