Hej Amino'er Min søster og jeg er så småt klar til at lancere vores første webshop. Det lyder ikke som det helt store og det er det sikkert heller ikke for jer, men for os er det ikke blot en ny webshop, men et eksperiment indenfor markisebranchen. Vi har som de første fået etableret en hjemmeside hvor man kan designe markiser online. Vi vil se om vi kan ændre forbrugernes syn på en markise fra at være en "brugbar" ting, til noget unikt og designfuldt inventar i ens hjem. Men tilbage til sagen, vi søger nemlig konstruktiv kritik på vores hjemmeside. Vi ved godt der mangler en masse ting og vi er allerede igang med at få rette diverse, men inden vi kommer alt for langt i processen ville jeg forhøre mig om hvad i mener, så vi ikke laver dobbelt arbejde. Informationer: username: kunde Password: demodemo Vi er bevidste om der mangler priser når du designer din markise og ligeledes mangler der en masser billeder under produkt kategorien. Men vi vil meget gerne høre jeres kritik så vores siden kan blive endnu bedre. NB. Det er kun "Henry" markisen du kan vælge når du bygger din egen markise, de andre er ikke helt færdige og den hvide baggrund bliver fjernet ;) Glæder mig til at høre fra jer Nikolaj |
Jeg gik ind for at se markisemodeller og der var bare tekst men ingen billeder af modellerne. Så er jeg smuttet :)
Super flot shop i har lavet. Hvor har i den løsning fra ?