Hej. Skal starte en webshop op og har fundet min niche. Mit spørgsmål er så nu: Er det ikke smartest at oprette et CVR-nummer med det samme (Ved godt man kan starte uden og tjene op til 50.000 kr.), da der vel kan være nogen fordele, med at trække udgifter fra, fra dag 1 og et mere professionelt syn på ens shop hvis man har CVR-nummer. Det andet er, om hvordan jeg kommer igang med det regnskabsmæssige. Kan jeg selv stå for det i starten og hvor meget skal der til for at få det til at køre uden revisor i starten? Håber der er en Flink Amino der vil give et råd eller to. Mvh. |
Det står dig frit for om du vil vælge at få cvr. nummer. nu eller senere. Troværdigheden ligger nok mest i at du har Cvr. nr.
Du kan sagtens selv stå for bogføringen osv. og så outsource delvist af regnskabsområderne til en ekstern revisor hvis du f.eks. ikke er så stærk i områderne med årsregnskabet, moms indberetning osv. - Du kan jo lave en faktura skabelon og så starte i nr. rækkefølge. f.eks. fra 1000, så den første faktura hedder nr. 1001 og op af. ;)