Hej Aminoer. Jeg går rundt med en ide inde i mit hoved som jeg gerne vil have konverteret til et færdig produkt. Vil dog ikke fortælle om ideen i åbent forum, da jeg er lidt bange for at andre vil bruge samme idé. Det drejer sig i store træk sig om at jeg vil lave en hjemmeside en slags forum/mødested. Så jeg vil høre jer om i har nogen gode råd omkring hvordan jeg får startet? Jeg kender en grafisk designer som laver layoutet til siden, og kender muligvis også en der kan kode hele siden for mig, men det jeg gerne vil vide er hvordan kommer jeg igang når siden engang skal i luften? Jeg skal self. købe et domæne det er jeg klar over, men med hensyn til reklame af siden? Måske mulighed for at andre firmaer kan reklamere på min side via banner reklamer mm. Jeg er helt nybegynder inde for det her med hjemmeside, til dagligt arbejder jeg selv med face 2 face salg, men synes det er en helt anden verden end det her :) Håber virkelig der er en venlig sjæl der vil hjælpe mig lidt igang videre i forløbet, jeg søger også en person jeg måske kan brianstorme lidt med. Så hvis i kunne være interesseret i at hjælpe en nybegynder igang så skriv enten her i tråden eller skriv en PM til mig :) På forhånd tak. Mvh Søren Jensen |
Start med at få sitet i luften.
Mht marketing, afhænger det jo af hvilke produkter du vil sælge derigennem. Du kan jo starte med lidt adwords og/eller facebook ads, og se hvordan det går..?
/Morten