Du kan da lige få besyv med. Jeg håber ikke du opfatter det som hårde ord, det er rart at se andre interessere sig for odds! Først og fremmest skal du vide, at hvis du påtænker at sælge dine tip til andre, så er det et absolut minimum med i hvert fald to-tre års historik, hvor du kan dokumentere at du har lavet et overskud over den periode. Ellers vil ingen betale, for der er mange spillere på markedet. De bedste i branchen sælger sine spil for mange € for et enkelt tip, så har man evnerne kan man leve af det, men der er tale om folk der virkelig har bevist deres værd. Det er en lang og sej kamp, som kræver mere arbejde end de fleste tror. Hent eventuelt inspiration fra andre succesfulde firmaer. Se deres hjemmesider og observér hvordan de får succes. Jeg kan personligt anbefale Betadvisor.com, hvor jeg selv har lagt en del penge i løbet af årene. Det har fantastisk succes med at sælge deres ekspertviden, og folk er villige til at betale for den. Det kræver meget tid, arbejde, viden og ikke mindst selvkontrol at lave overskud på odds over en længere periode, og derfor betaler folk for den "nemme" løsning. Med hensyn til din side, så forstår jeg ikke hvorfor du anbefaler spil udelukkende fra Danske Spil. Jeg formoder du er klar over at de har den suverænt laveste tilbagebetalingsprocent i forhold til fx onlinebookmakere. Især når du spiller i den lavere ende af oddssegmentet (< 2.00), kan få decimaler skille et godt odds fra et skidt odds. At få overskud i odds handler groft sagt ikke om at forudsige hvem der vinder, det handler om at finde den største værdi i et givent odds, kontra den sandsynlighed man tildeler udfaldet. Lad os tage Randers-kampen, hvor du mener de maks taber med 4 - det er muligvis korrekt, men er det værd at spille til 1.65? Hvad hvis odds var 1.60, eller 1.55, eller 1.30? Hvornår er værdien væk? For at forblive ved Randers-kampen, så tog det mig ikke længe at finde samme spil til odds 1.83 ift. 1.65. Lad os antage man blot spiller for 500 kroner, hvilket slet ikke er stort for en seriøs oddser, så er der en gevinstforskel næsten 100 kroner. Hvis vi siger fem spil om dagen, 365 dage om året - det er MEGET profit man smider ud af vinduet, ved at spille hos Danske Spils lave odds. Det er absolut essentielt i forhold til et overskud, at man altid sigter efter højeste odds på markedet. Det er ikke for at tage motivationen fra dig, for det er en fed interesse du har. Og jeg kan se på din side, at dine overvejelser er store omkring kampenes udfald, og hvorfor du spiller du som spiller. Men du vil få en periode, hvor du misser 5 eller 10 spil i træk. Her vil det kræve nosser, motivation og ikke mindst selvkontrol. Og det er svært, sværere og mere krævende end de fleste tror, at lave overskud over tid i odds. At være sportsinteresseret er IKKE nok, og lad dig ikke narre af folks kuponer på Facebook med gevinster på flere tusinde. De glemmer at vise alle de mange hvor de ikke vandt. Fem spil på en dag kan alle lave overskud på, halvtreds på en måned kan de fleste lave overskud på. Det er når vi snakker 1000+ spil over en årrække, at man virkelig opdager hvor svært og tidskrævende det reelt ér at lave et vedvarende overskud på odds. Men det er muligt, og du skal have held og lykke! Har du spørgsmål, så fyr endelig løs. |
På din Facebook side kan man se, at der har været langt flere bets end du har på din hjemmeside (kun 4). Sørg for at få hele din historik op på hjemmesiden. Det hele tæller. :)