Leverandøren skal være villig til at dropshippe varerne. Dvs. at når vi modtager en ordre i vores webshop, bliver den sendt direkte videre til leverandøren, som står for håndtering af ordren.
Vi fungere som en slags "sælger" på landevejen, hvor vi står for at få solgt produkterne og leverandøren står for fragt til kunden.
Vi aftaler selvfølgelig et X antal procent som vi for af salget. Vi har i forvejen flere leverandører af interiør, men ønsker at udvidde sortimentet.
Kender i nogen- eller er selv leverandører af produkter inden for møbelbrancen er jeg MEGET interesseret i at hører mere.
Uden at være ekspert vil jeg tro at det er ret svært at finde leverandører der laver drop shipping på møbler :) Du skal nok ned i nogle minder størrelses forhold før du kan finde firmaer der tilbyder dropshipping
Vi har kontakt til et ret stort antal moobel producenter, i principet kan vi tilbyde dropshipping men fragt prisen vil goor forretningen uatraktiv.
Jeg vil mene det er svaert at tjene penge paa dropshipping af tunge produkter, de andre spiller paa moobel markedet, handler jo i containere hvilket i meget hooj grad paavirker prisen.