Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Til dig der har brug for MANGE artikler...

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Pernille Abildgaard:
Så har jeg igen plads til en ny omgang kvalitetsindhold til dine sider

Det er motiverende at se, at du giver den MAX gas! 

God weekend Pernille 

10 tekster á 500 ord til 1399,- SPAR 791 kr. Se mere på Billig-Skribent.dk

Fra København
Tilmeldt 1. Apr 12
Indlæg ialt: 316
Fra  Wyrd Writings Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak, jeg bliver også inspireret herinde af de mange der knokler en vis legemsdel ud af bukserne, så nu skal der ske noget :) Også god weekend til dig Simon.

Wyrd.dk -Be Wyrd if Ya Wanna

Blogging * Artikler * Presse/PR * Kommunikation * Social media mangement * Kurser *

Fra København
Tilmeldt 1. Apr 12
Indlæg ialt: 316
Fra  Wyrd Writings Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære dig, med alle de der mange, mange fine sider på nettet ;)

Er du storforbruger af artikler til dine blogs og sider? Synes du det er lidt bøvlet at hænge ud på Amino hver weekend og kigge efter gode tilbud på tekster, fordi du ved du skal købe mange og gerne vil spare? Ved du hvordan dine artikler skal skrive, men bruger alt for meget tid på dem, fordi du har mange sider? Vil du gerne have en god pris, uden at skulle nøjes med skolestile og delvist plagieret indhold fra nettet?

Så har du nu mulighed for at opnå rabat ved samlet bestilling på 25 eller flere artikler. Jeg er ikke bare skribent, jeg har også mange års erfaring med salg og PR, og jeg har derfor flair for at skrive tekster, som både søgemaskiner og levende mennesker gider læse ;)

Normalt tager jeg kr 0,50,- pr ord for SEO artikler og blogs, men til store kunder har vi nu dette tilbud:

Du får et antal kvalitetsartikler eller blog-indlæg der med garanti er:

Unikke tekster, der ikke findes andre steder.

Levende sprog, der tiltrækker søgemaskiner og giver kunder lyst til at vide mere.

Eksternt korrekturlæst, for slåfejl og tegnsætning ;)

Høj sproglig kvalitet og moden sprog- og emneforståelse.

Du vælger selv om dine artikler skal ligge i samme emnegruppe, eller være fordelt over flere forskellige. Du får en pakke med mellem 350 og 500 ord, sprit-nye, lækre tekster, klar til at bruge til lige hvad du har lyst til ;) Jeg har skrevet om alt mellem himmel og jord; Postkasser, gardiner, sex-legetøj, zoneterapi, zombiefilm, kæledyr, salg, mode, boligindretning, tekst, revisorer, malere, madlavning, transport og meget, meget mere. 

Priser:

25 artikler: Kr 3750,-

40 artikler: Kr 5760,-

65 artikler: Kr 8400,-

Alle priser er ex moms.

Ved bestilling af over 100 artikler, kontakt mig for et direkte tilbud.

Du kan bestille her i Amino indbakken, eller på mail@wyrd.dk 

Medsend venligst i mailen:

* Dit firmas navn, adresse og CVR nummer, samt mailadresse og evt. telefonnummer hvis du ønsker at blive ringet op.

* Antal bestilte artikler.

* Emner, samt specifikke retningslinjer, ønsker og lignende. Har du en specifik målgruppe, må du også gerne skrive det, sådan at jeg kan målrette sproget.

Jeg glæder mig til at høre fra dig! :)

Wyrd.dk -Be Wyrd if Ya Wanna

Blogging * Artikler * Presse/PR * Kommunikation * Social media mangement * Kurser *

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske vil det være en businesside for dig , Pernille at skrive fast for en affiliate- adsense marketer ?

Det gør jeg. Ham leverer jeg regelmæssigt mange artikler til.

På den måde vil du have en fast mængde artikler som du leverer til 1 person hver måned- og dermed vil du have indtægtsgrundlag du kan regne med.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

flemming.dk:
På den måde vil du have en fast mængde artikler som du leverer til 1 person hver måned- og dermed vil du have indtægtsgrundlag du kan regne med.

Lige præcis Flemming - det er en rigtig god måde at arbejde på!

Den ide vil jeg også gerne anbefale Pernille, hvis ikke hun benytter sig af den i forvejen - og det gør hun jo garanteret Cool

10 tekster á 500 ord til 1399,- SPAR 791 kr. Se mere på Billig-Skribent.dk

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)