Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kontakter man en leverandør?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart er jeg ret sikker på, at du bare kan skrive eller ringe, til et hvilket som helst mærke og bede om kontaktinformationerne på det Agentur de bruger i DK. Hvis ikke de har noget i DK, så det tætteste :) 

Brænder for business! Altid klar på en Skype snak. "learner882"
Smykker til mænd  

Tilmeldt 25. Jan 13
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 01:07 | Låst
Dette indlæg er blevet slettet.
Fra Klitmøller
Tilmeldt 27. Oct 12
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 06:52

Hej Terkel,

Det lyder som et spaendende projekt. Held og lykke!

Lav en kort præsentation af din forretningside som omhandler din strategi (maalgruppe, stoerrelse paa virksomheden, dine tanker bag konceptet samt hvilke maerker du vil handle med). Naar du har det, ville jeg ringe til de forskellige firmaer og bede om at faa kontakt oplysninger paa deres salgschef. Saa tager du fat i ham og sender din praesentation. 

Hvis du virkelig tror paa dit projekt (hvilket du jo nok goer siden du vil kaste dig ud i det), saa soerg for at undersoege markedet godt og finde ud af hvem dine konkurrenter er. Naar du kender dem godt, kan du finde ud af hvordan du kan slaa dem! Brug denne info til at saelg din ide overfor dine fremtidige leverandoerer.

Vaer aerlig omkring din situation og sig at du er nystartet og ordremaengden i starten vil vaere begraenset. Hvis du er det, og samtidig kommer med en ordentlig plan, vil det skabe tillid og leverandoeren vil vaere mere lydhoer. Lad vaere med at presse dine leverandoerer i starten til specielle priser og betingelser. Det kan du goere naar du bliver stoerrre og faar mere volume bag dine ordre. I starten er det vigtigste at opbygge et godt forhold til dem. Saa er der langt stoerre sandsynlighed for at de vil hjaelpe dig igang.

Haaber du kommer til at faa succes :)

- Lars/

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 07:42

Emil Lykkeskov:
Alternativt kan du prøve at ringe til leverandøren. Det har jeg noget bedre erfaringer med. Her får du i hvert fald et svar!

Helt enig!

Jeg har før prøvet at maile, sende breve etc. til leverandører, og intet er sket. Så greb jeg telefonen, og på 10 minutter havde jeg alt jeg havde brug for.

Om ikke andet, vil et telefonopkald uden tvivl kunne bringe dig på sporet af hvem du skal i kontakt med.

Mvh Carsten

Tilmeldt 7. Aug 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 02:50
Hej Terkel - jeg har brug for en som kan lave min hjemmeside for mig, hvis du er frisk på det, må du meget gerne sende Mail til mig på "sivasli2640@hotmail.com" så hurtigt som muligt :-)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:09

Hej Terkel.

Jeg er selv helt ny hvad angår Leverandører og er lidt nysgerrige på hvordan det gik dig, og eventuelt hører ville erfaringer du gjorder dig? :)

Masser af venlighed

Lui

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)