Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

webhotel udbyder

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mads:
Som jeg også har sagt før, gik jeg igang med siden igår, så derfor er den langt fra færdig :)

Så lad vær med at lave reklame for den før den er tæt på at være færdig. Du har 5 webhosting firmaer på din liste og din domæne-side virker ikke.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 14:14

Hej Niels,

Jeg gør reklame for min side, lige netop for at hjælpe brugeren her, som ikke ved så meget om det igang.

Hvis vi tager et kig på beskrivelserne finder man svaret på rigtigt mange af de spørgsmål man kan have som "ny dreng i klassen" Jeg har også sat trustpilots gennemsnit på, så man der kan se hvad andre vælger.

Men jeg skal nok lade være at hjælpe en anden gang, når man får indtrykket af det er reklame.

Næste gang skal jeg lave skriftlige indlæg, og ikke links..

Dbh

Mads.

Tilmeldt 18. Jan 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:11
Har du truffet et valg? Hvilket ? Og er du tilfreds med det?

Tilmeldt 12. Jan 13
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 11:33

Ja det har jeg. 

- Jeg valgte at gå med 123i da det er min første hjemmeside og de installerede wordpress for mig, hvilket gjorde det super nemt og hurtigt at komme igang. Det er mest et projekt jeg prøver af for at komme ind i hele den her "verden" så jeg har været super tilfreds med det.

Tilmeldt 18. Jan 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:35
Godt at du er tilfreds. Jeg gik unoeuro-vejen. Og er i fuld gang med at bygge hjemmeside - også wordpress ;-)
Side 3 ud af 3 (25 indlæg)