Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

webhotel udbyder

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 12. Jan 13
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står og skal vælge et webhotel. Det skal være nemt at installere wordpress på, og helst gerne være til en rimelig pris. 

Har selv kigget lidt rundt og har fundet:

i123.dk

meebox.net

Kan i anbefale nogle af dem? Eller er der andre i vil anbefale?

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 20:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Amino har en rigtig fantastisk søgefunktion, hvor du helt sikkert kan finde dit svar :)

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Fra Godthåb, ved Aalborg
Tilmeldt 3. Feb 12
Indlæg ialt: 163
Fra  NJKI ApS Skrevet kl. 20:11

i123.dk har jeg benyttet ved en enkelt lejlighed. Da jeg opsagde et webhotel (med udløb et par måneder senere) trak de stikket promte. Da jeg påtalte det, fjogede de rundt i det et stykke tid, inden de til sidst krediterede mig de sidste par måneder. Så ikke helt styr på formerne der, så vidt jeg kan vurdere. Men ellers var der vist ingen problemer med dem, som jeg husker det.

Jeg vil anbefale Webhosting.dk som jeg har haft gode erfaringer med gennem mange år. God support, og ingen muggen eller slinger, når jeg har opsagt webhoteller.

Tilmeldt 21. Aug 06
Indlæg ialt: 292
Fra  WebSafe Skrevet kl. 20:20

Jeg kan også anbefale webhosting.dk

Deres servere er ikke overbelastede, de er billige, de er til at tale med, deres support er lynhurtig og kompetent, og de har flere gange præsteret at ringe tilbage efter et par dage, når jeg har fået hjælp til noget teknisk, bare lige for at høre om det fungerede til min tilfredshed!

På en skala fra 1 til 10 ligger de lige lidt over 11 Geeked

Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 20:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

hej, jeg gik i dag igang med min nye prisammenligner. Tag et kig på sammenligningerne her: http://billigt-hosting.dk/ og køb når du har fundet dit behov. der er 1-click-install hos alle udbyderne.

Min side er ikke færdigt udviklet, men den kan bruges :-)

De bedste hilsner

Mads Larsen

Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 190
Fra  UnoEuro Webhosting Skrevet kl. 21:07

Tom Sommer

UnoEuro Webhosting

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 21:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tom Sommer:

Tag et kig på UnoEuro :)

Ja, dem kan du helt sikkert anbefale ;-)

Fra Mørkøv
Tilmeldt 26. Jan 10
Indlæg ialt: 363
Skrevet kl. 21:40

Hvis du blot skal have en wordpress side kørende, kan du tage næsten "hvem som helst". Det kræver ikke mange ressourcer at køre en WP side, så det skulle være til at overkomme.

Du skal dog tænke på, hvor meget support du muligvis kommer til at trække på. Her vinder de små/mellemstore virksomheder som regel, f.eks. megahost, meebox mv.

Ved de store spillere risikerer du blot at der er "standard svar" til de kunder som spørger, da du mange gange blot er en lille fisk i et stort bassin.

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 21:54

Emi-l:
Eller er der andre i vil anbefale?

Som 2 andre skriver, webhosting.dk, går du aldrig galt i byen. Deres Wordpress er ligeledes den nyeste og ikke mindst, på dansk. De kører et sindsygt tilbud lige nu på webhotel til 1 kr og 25 øre, skal du have et .dk domænenavn koster det 44 kr.- oveni.

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 11:03

wendt-net.dk

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)