Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop Wordpress

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Reersø
Tilmeldt 16. Jul 12
Indlæg ialt: 86
Fra  EnergiKøb ApS Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Har lige et spørgsmål til en webshop jeg er ved at lave i wordpress.

Når jeg lægger et produkt ind og vil tilføje nogle flere billeder under billedets thumpnail. Så lægger den også billeder ind i produktbeskrivelsen?

Kan man omgås det, eller helt fjerne produktbeskrivelsen?

Mvh

Martin

EnergiKøb hjælper private og erhverv med at håndtere og administrere energibespareser samt udbetaling af det efterfølgende energitilskud.

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 11:33

Hej Martin

Er det et færdigt template du anvender og i så fald, hvilket template drejer det sig om? Kan muligvis godt hjælpe dig med det.

Hvis du eventuelt også har et link, ville det være cool :)

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 297
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 11:49

Det er højsttænkeligt fordi du trykker brug dette billede i indlægget og ikke trykker brug som featured image. Men det ville hjælpe os hvis du skrev om det var woocommerce eller wp ecommerce eller en tredje webshop du bruger ?

SNEAKERLACES.DK - Snørebånd og skopleje fra Mr. Lacy, Lace Jam, Relace, Staeckler, Angelus og Jason Markk.

Fra Reersø
Tilmeldt 16. Jul 12
Fra  EnergiKøb ApS Skrevet kl. 12:27

Anders Helbo:

Hej Martin

Er det et færdigt template du anvender og i så fald, hvilket template drejer det sig om? Kan muligvis godt hjælpe dig med det.

Hvis du eventuelt også har et link, ville det være cool :)

Hej Anders,

Det er et færdigt template Sentient som jeg arbejder på, det er jo langt fra færdigt men sender dig lige en PM med linket.

EnergiKøb hjælper private og erhverv med at håndtere og administrere energibespareser samt udbetaling af det efterfølgende energitilskud.

Fra Reersø
Tilmeldt 16. Jul 12
Fra  EnergiKøb ApS Skrevet kl. 12:39

*JB*:

Det er højsttænkeligt fordi du trykker brug dette billede i indlægget og ikke trykker brug som featured image. Men det ville hjælpe os hvis du skrev om det var woocommerce eller wp ecommerce eller en tredje webshop du bruger ?

Hej JB,

Det er woocommerce. Hvor ændrer jeg det du nævner?

Mvh

Martin

Fra Reersø
Tilmeldt 16. Jul 12
Fra  EnergiKøb ApS Skrevet kl. 12:58
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej JB,

Det hjalp da du lagde nogle brødkrummer ud jeg kunne følge:) Fik det ændret ved at vælge featured produkt.

Takker.

Hva med at lave en footer? indeholdende en overskrift, hvor man så har undermenuer som kundeservice osv. Noget du har erfaring med?

Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 297
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 13:07

Martin Lundqvist:

Hej JB,

Det hjalp da du lagde nogle brødkrummer ud jeg kunne følge:) Fik det ændret ved at vælge featured produkt.

Takker.

Hva med at lave en footer? indeholdende en overskrift, hvor man så har undermenuer som kundeservice osv. Noget du har erfaring med?

Det kommer helt an på temaet... hvis temaet tillader footer hvilket de fleste gør er det og sætte en widget ind i den givne footer (gøres under udseende i menuen) og så vælge menu widget hvor du på forhånd har lavet en menu der fx hedder kundeservice og indeholder de menupunkter du ønsker.

SNEAKERLACES.DK - Snørebånd og skopleje fra Mr. Lacy, Lace Jam, Relace, Staeckler, Angelus og Jason Markk.

Fra Reersø
Tilmeldt 16. Jul 12
Fra  EnergiKøb ApS Skrevet kl. 22:55
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Endnu engang tak for hjælpen. Det er super med den support man kan få her inde på Amino.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)