Jeg hedder Mads, 23 år og er i den situation, at jeg har et internet projekt som jeg drømmer om at få realiseret. Der er bare lige det problem, at jeg ikke har nogen kompetencer inden for udvikling af websites, databaser osv. Og søger derfor en partner der har den nødvendige tekniske know-how og som kan udvikle avanceret hjemmesider.
Jeg har høj motivation til dette projekt og er ikke typen der giver op, når først jeg er gået igang. Jeg går til dagligt og studerer på CBS og har før jeg startede på CBS arbejdet et år i reklamebranchen, hvor jeg beskæftigede mig med online medier. Jeg er bosat i København og vil da foretrække du også er det eller i hvert fald hovedstadsområdet.
Så er du udvikler med en stor iværksætter lyst og som vil høre mere om mit internet projekt, så skriv en PM til mig og vi kan tales nærmere. Hvis du vil vide mere om mig eller andet, så skriv endelig.
Har netop færdiggjort et projekt, så søger noget nyt inden for længe. Jeg er dog ikke indstillet på et projekt der stadig ligger på noter-på-en-serviet, så hvis du har noget konkret, er du velkommen til at sende en besked, så ser vi på det. Inkluder også meget gerne hvis du har krav/forventninger til teknologier, releasedato osv.
Har netop færdiggjort et projekt, så søger noget nyt inden for længe. Jeg er dog ikke indstillet på et projekt der stadig ligger på noter-på-en-serviet, så hvis du har noget konkret, er du velkommen til at sende en besked, så ser vi på det. Inkluder også meget gerne hvis du har krav/forventninger til teknologier, releasedato osv.
sender en PM til dig. Altså nu kan jeg jo ikke programmere så det er stadig kun beskrivelsen af projektet jeg har. Men har tilgengæld købt et domæne uden webhotel, så det er muligt for udvikleren at vælge det rigtige af hensyn til tekniske krav. Og det behøver ikke nødvendigvis være domænenavn som projektet skal hedde, så er åben for andre navne.