Jeg tænkte om der findes et plugin til wordpress og woocommerce som gør det muligt at ændre teksten på 'læg i kurv'-knappen så der foreksempel kommer til at stå 'Kun i butikken' eller som fjerner knappen og der derefter står 'Fås kun i butikken'?
Jeg har set at hvis jeg vælger at sige 'ikke på lager' så er der ingen 'læg i kurv'-knap men jeg vil gerne have at der istedet står 'Fås kun i butikken'
er der nogle som kan hjælpe?
SNEAKERLACES.DK - Snørebånd og skopleje fra Mr. Lacy, Lace Jam, Relace, Staeckler, Angelus og Jason Markk.
Altså skal du have gjort sådan at i stedet for at der står læg i kurv, at der står fås kun i butiken?
- Hvis jeg har forstået det rigtigt så skal man ikke kunne købe det, men produktet skal stadig ses på siden, med en knap hvor der står, fås kun i butikken.
Er det rigtig forstået? :)
Jeg kan sagtens hjælpe dig, smid mig en PB så finder vi ud af det.
Ja du har forstået det korrekt. Det gælder dog ikk alle produkter og derfor jeg ønskede et plugin så man bare kunne krydse af i en boks fx. Eller at der automatisk står fås kun i butik når varen sættes som ikke på lager.
SNEAKERLACES.DK - Snørebånd og skopleje fra Mr. Lacy, Lace Jam, Relace, Staeckler, Angelus og Jason Markk.
Nope... har ikke fundet en løsning der er brugbar. Der bør være et plugin som gør det muligt at vælge knappens egenskab ved at vælge fra fx dropdown. Hvis man bare kunne vælge mellem:
Læg i kurv
Fås kun i butikken
Pre-order