Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HostGator?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel B. Nielsen:

Lucas - Hosting4Real:
Hvad tests er det lavet ud fra? De er utrolig sløve faktisk, og deres error rate er også høj, men ja de er billige :)

Det er ikke på grund af prisen jeg har valgt dem og jeg har ikke truffet en beslutning endnu, det er bare dem jeg har testet som gav det bedste resultat. Jeg har testet igennem pingdom på forskellige servere på forskellige tidspunkter af dagen.

Og hvilke CDNs har du testet?

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 323
Skrevet kl. 09:48

Lucas - Hosting4Real:

Amazon CloudFront, CloudFlare CDN og MaxCDN indtil videre, men hvis du vil anbefale nogen er du meget velkommen.

Tilmeldt 17. Jul 12
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 09:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Daniel B. Nielsen:

Lucas - Hosting4Real:

Amazon CloudFront, CloudFlare CDN og MaxCDN indtil videre, men hvis du vil anbefale nogen er du meget velkommen.

Tag et kig på EdgeCast, Level3, Fastly, CDN77, Highwinds, CDNetworks, Limelight, og BitGravity :)

Sig til hvis du skal have en test udført, så kan jeg smide noget op på EdgeCast, hvis du tester med en fil eller noget :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 323
Skrevet kl. 09:54

Lucas - Hosting4Real:

Tag et kig på EdgeCast, Level3, Fastly, CDN77, Highwinds, CDNetworks, Limelight, og BitGravity :)

Sig til hvis du skal have en test udført, så kan jeg smide noget op på EdgeCast, hvis du tester med en fil eller noget :)

Det vil jeg gøre og tak for tilbuddet Yes

Fra Horsens
Tilmeldt 21. Jul 09
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 10:21

Hej,

Jeg har brugt Hostgator et stykke tid og er særdeles tilfreds. "Baby" løsningen er billig og det fungerer godt. Deres cPanel synes jeg fungerer fint; det er identisk med cPanel så mange andre steder, fx InmotionHosting.

Hostgator har FYI deres servere placeret i Texas, hvis det har betydning for dig.

Inmotionhosting har jeg to webhoteller hos og har været meget tilfreds med dem - de slår sig meget op på hurtige servere - og yder en forbilledlig kundeservice.

Site5.com er også et stort hostingfirma - er ikke hos dem længere, men har intet at udsætte på deres produkt.

GoDaddy - hvis det bare er små HTML/CSS får man meget for pengene hos GoDaddy. Jeg har ikke noget at udsætte på dem selvom man kan læse en masse kritik forskellige steder (måske er det bare fordi de er så store).

/anders

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 10:33
http://www.hostgator.com/network

Dette siger at virksomheden softlayer varetager datacenter driften for hostgator.

http://www.softlayer.com/about/datacenters

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 10:34
lucas:
Hvad med akamai er det ikke CDN?
Tilmeldt 17. Jul 12
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 10:46

Michael_N:
lucas:
Hvad med akamai er det ikke CDN?

Hele problemet ved Akamai er at de er sløve, grundet af den mængde kunder de har - (Der er lavet loading tests på det - jeg testede dem selv i en lang periode, og endte med at gå med EdgeCast selv, da de generelt var hurtigere - hvor jeg havde brug for dem :)

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 15:24

hostgator og bluehost er et godt valg for billig US hosting.

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 15:27

Jeg bruger HostGator til mine udenlandske hjemmesider (10+) og har aldrig haft problemer. Hurtige og stabile servere. Smile

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)