Vi har brugt dem i 6 år uden nogen form for problemer. Det er meget meget sjældent at vores sider er nede.
Og de fleste gange er loadtiderne hurtigere end eksempelvis en anden hjemmeside vi har host i Århus.
Hvilken løsning har I valgt? 
Mikkel Mikjær Christensen: Jeg vil gerne hjælpe dig men er nødt til at vide lidt mere om dine behov først, er du i det hele taget sikker på at MaxCDN er det rigtige for dig? Hvad er dine bevæggrunde for at vælge dem?
Det er fordi, jeg er i gang med et projekt som skal bruges i US, UK, SE, NO, DK, DE og i den forbindelse har jeg testet forskellige CDN services på performance/loadtid og indtil videre er det dem som ligger mest stabil.
Personligt har jeg ikke været glad for HostGator. Det kan godt være jeg brokker mig over noget der kan virke tåbeligt, men deres cPanel er unødvendigt indviklet. Jeg vil selv betegne mig selv som absolut erfaren spiller i dét game, men alligevel fandt jeg mig aldrig til rette.
Før Hostgator var jeg hos Servage, der havde alt for meget nedetid, og nu er jeg hos Gigahost, hvor servicen er tiptop, de svarer - på dansk - døgnets 24 timer (de reklamerer med mindre service end de leverer) - dog kunne man godt ønske en noget kvikkere loadingtid. Denne var i øvrigt helt hen i vejret hos HostGator.
Just my five cents :-)
Tak for ind indsigt Troels. Jeg bruger ikke cPanel særlig meget og jeg har haft Gigahost som jeg ikke var tilfreds med, så må jeg spørge hvilken løsning du havde hos Hostgator?