Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HostGator?

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 323
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,

Er ved at kigge lidt på udenlandske hosting firmaer kombineret med MaxCDN og flere gange er faldet over HostGator, men det virker bare for "billigt" i mine øjne, er der nogen af jer som bruger dem? Eller kan i anbefale nogle andre? Jeg skal bruge en pro løsning og jeg vil gerne betale for kvalitet.

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 20:40

Hej Daniel

Jeg har før brugt hostGator. Og de var satme gode :-) 

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jul 09
Skrevet kl. 20:54

Internexus:

Hej Daniel

Jeg har før brugt hostGator. Og de var satme gode :-) 

Jamen jeg hører også god om dem når jeg søger på Google, det virker bare "for billigt".

Må jeg spørge om hvilket formål du brugte dem til?

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 20:56

Hej Daniel

Jo, jeg solgte links til udenlandske virksomheder. Jeg synes alt var i tiptop. jeg kunne få mit navn beskyttet, blev tilbud backup, det ene og det andet. Det var næsten perfekt :)

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 21:20

Daniel B. Nielsen:
Jeg skal bruge en pro løsning og jeg vil gerne betale for kvalitet.

Det har de også og deres produkter er af virkelig god kvalitet.

Vi har brugt dem i 6 år uden nogen form for problemer. Det er meget meget sjældent at vores sider er nede.
Og de fleste gange er loadtiderne hurtigere end eksempelvis en anden hjemmeside vi har host i Århus.

Du får glimrende cPanel med oneclick og et hav af andre features.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 21:24

Hej Daniel

Jeg vil gerne hjælpe dig men er nødt til at vide lidt mere om dine behov først, er du i det hele taget sikker på at MaxCDN er det rigtige for dig? Hvad er dine bevæggrunde for at vælge dem?

/ Mikkel

Fra Dybvad
Tilmeldt 16. Jan 13
Indlæg ialt: 53
Fra  Tjeknikken.dk Skrevet kl. 21:29

Personligt har jeg ikke været glad for HostGator. Det kan godt være jeg brokker mig over noget der kan virke tåbeligt, men deres cPanel er unødvendigt indviklet. Jeg vil selv betegne mig selv som absolut erfaren spiller i dét game, men alligevel fandt jeg mig aldrig til rette.

Før Hostgator var jeg hos Servage, der havde alt for meget nedetid, og nu er jeg hos Gigahost, hvor servicen er tiptop, de svarer - på dansk - døgnets 24 timer (de reklamerer med mindre service end de leverer) - dog kunne man godt ønske en noget kvikkere loadingtid. Denne var i øvrigt helt hen i vejret hos HostGator.

Just my five cents :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jul 09
Skrevet kl. 09:33

Dommeren:
Vi har brugt dem i 6 år uden nogen form for problemer. Det er meget meget sjældent at vores sider er nede.
Og de fleste gange er loadtiderne hurtigere end eksempelvis en anden hjemmeside vi har host i Århus.

Hvilken løsning har I valgt? Smile

Mikkel Mikjær Christensen:
Jeg vil gerne hjælpe dig men er nødt til at vide lidt mere om dine behov først, er du i det hele taget sikker på at MaxCDN er det rigtige for dig? Hvad er dine bevæggrunde for at vælge dem?

Det er fordi, jeg er i gang med et projekt som skal bruges i US, UK, SE, NO, DK, DE og i den forbindelse har jeg testet forskellige CDN services på performance/loadtid og indtil videre er det dem som ligger mest stabil.

Troels:

Personligt har jeg ikke været glad for HostGator. Det kan godt være jeg brokker mig over noget der kan virke tåbeligt, men deres cPanel er unødvendigt indviklet. Jeg vil selv betegne mig selv som absolut erfaren spiller i dét game, men alligevel fandt jeg mig aldrig til rette.

Før Hostgator var jeg hos Servage, der havde alt for meget nedetid, og nu er jeg hos Gigahost, hvor servicen er tiptop, de svarer - på dansk - døgnets 24 timer (de reklamerer med mindre service end de leverer) - dog kunne man godt ønske en noget kvikkere loadingtid. Denne var i øvrigt helt hen i vejret hos HostGator.

Just my five cents :-)

Tak for ind indsigt Troels. Jeg bruger ikke cPanel særlig meget og jeg har haft Gigahost som jeg ikke var tilfreds med, så må jeg spørge hvilken løsning du havde hos Hostgator?
Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 09:38

Daniel B. Nielsen:

Det er fordi, jeg er i gang med et projekt som skal bruges i US, UK, SE, NO, DK, DE og i den forbindelse har jeg testet forskellige CDN services på performance/loadtid og indtil videre er det dem som ligger mest stabil.

Hvad tests er det lavet ud fra? De er utrolig sløve faktisk, og deres error rate er også høj, men ja de er billige :)

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jul 09
Skrevet kl. 09:43

Lucas - Hosting4Real:
Hvad tests er det lavet ud fra? De er utrolig sløve faktisk, og deres error rate er også høj, men ja de er billige :)

Det er ikke på grund af prisen jeg har valgt dem og jeg har ikke truffet en beslutning endnu, det er bare dem jeg har testet som gav det bedste resultat. Jeg har testet igennem pingdom på forskellige servere på forskellige tidspunkter af dagen.

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)