Jeg har nogle udfordringer i min virksomhed, som jeg skal have fundet en fremtidssikker løsning på. Derfor vil jer gerne høre, om der er nogle af jer som har praktiske erfaringer med et WEB-baseret system til håndtering af udviklingsopgaver og enkeltopgaver fra faste kunder. Umiddelbart har jeg forstillet mig følgende: 1. Virksomhedens / mine egne medarbejdere oprettes som super-brugere (og skal kunne se alt) 2. Kundens medarbejdere (udvalgte kontakter) oprettes som brugere (typisk 1-5 personer) 3. Der oprettes et hovedområde med kundens / virksomhedens navn 4. Kundens medarbejdere kan oprette sager med fx ønsker og problemer i relation til et givet produkt som kunden ønsker vores attention / hjælp til. Vi taler ikke om haste-opgaver. 5. Sagerne tildeles automatisk et fast forankret løbenummer (reference-nummer), helst på tværs af alle virksomheders sager. 6. Kunderne kan ikke se andre kunders navne og opgaver. 7. Sagerne består næsten udelukkende af tekst-forklaringer, men de skal kunne tilknyttes filer som fx skærmdumps og dokumenter. 8. Sagerne skal kunne tilknyttes en statuskode og to ansvarlige personer / brugere – henholdsvis en intern og en ekstern bruger (som skal kunne ændres). 9. Når der foretages tilføjelser eller ændringer til en sag / opgave, så sendes der straks en email notifikation til de involverede personer. 10. Sagen skal kunne afsluttes helt og visuelt forsvinde af ”igangværende –opgave-liste” via et ”sorterings-kode-filer” for at bevare overblikket. 11. Systemet skal være flersproget (min. Dansk, Engelsk og Tysk). 12. Systemets pris skal helst ikke være baseret på antallet af brugere eller lignende. Helst en enkel prisstruktur fx en fast indkøbspris eller et fast månedligt beløb m/u hosting. Det må helst ikke koste ”en halv JetJager” da det er til en lille nystartet virksomhed. Håber, at der er nogle af jer som har nogle gode ideer eller endnu bedre nogle praktiske erfaringer med dette marked eller et konkret system der muligvis kan klare ovenstående. På forhånd mange tak!.
|
Prøv at kigge på trello.com