Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

WEB-baseret kunde/opgavesystem

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Sep 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nogle udfordringer i min virksomhed, som jeg skal have fundet en fremtidssikker løsning på. Derfor vil jer gerne høre, om der er nogle af jer som har praktiske erfaringer med et WEB-baseret system til håndtering af udviklingsopgaver og enkeltopgaver fra faste kunder.

Umiddelbart har jeg forstillet mig følgende:

1. Virksomhedens / mine egne medarbejdere oprettes som super-brugere (og skal kunne se alt)

2. Kundens medarbejdere (udvalgte kontakter) oprettes som brugere (typisk 1-5 personer)

3. Der oprettes et hovedområde med kundens / virksomhedens navn

4. Kundens medarbejdere kan oprette sager med fx ønsker og problemer i relation til et givet produkt som kunden ønsker vores attention / hjælp til. Vi taler ikke om haste-opgaver.

5. Sagerne tildeles automatisk et fast forankret løbenummer (reference-nummer), helst på tværs af alle virksomheders sager.

6. Kunderne kan ikke se andre kunders navne og opgaver.

7. Sagerne består næsten udelukkende af tekst-forklaringer, men de skal kunne tilknyttes filer som fx skærmdumps og dokumenter.

8. Sagerne skal kunne tilknyttes en statuskode og to ansvarlige personer / brugere – henholdsvis en intern og en ekstern bruger (som skal kunne ændres).

9. Når der foretages tilføjelser eller ændringer til en sag / opgave, så sendes der straks en email notifikation til de involverede personer.

10. Sagen skal kunne afsluttes helt og visuelt forsvinde af ”igangværende –opgave-liste” via et ”sorterings-kode-filer” for at bevare overblikket.

11. Systemet skal være flersproget (min. Dansk, Engelsk og Tysk).

12. Systemets pris skal helst ikke være baseret på antallet af brugere eller lignende. Helst en enkel prisstruktur fx en fast indkøbspris eller et fast månedligt beløb m/u hosting. Det må helst ikke koste ”en halv JetJager” da det er til en lille nystartet virksomhed.

Håber, at der er nogle af jer som har nogle gode ideer eller endnu bedre nogle praktiske erfaringer med dette marked eller et konkret system der muligvis kan klare ovenstående. På forhånd mange tak!.

Fra Godthåb, ved Aalborg
Tilmeldt 3. Feb 12
Indlæg ialt: 163
Fra  NJKI ApS Skrevet kl. 19:52

Prøv at kigge på trello.com

Fra Taastrup
Tilmeldt 2. May 05
Indlæg ialt: 269
Fra  C S Data Skrevet kl. 20:26

Jeg vil mene, at JIRA kan det (meste?) af det du efterlyser. Jeg har kun erfaring med JIRA som kunde hos nogen, der anvender det til at holde styr på sagerne.

Desværre ser det ud til at prisen er afhængig af antal brugere.

Leg og hobby til store drenge og piger hos Onkel Carsten, hvor du bl.a. kan købe HAMA miniperler

Tilmeldt 11. Sep 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 11:30

Jeg er meget taknemmelig for jeres input.

De systemer som I nævner, dem havde jeg ikke på listen i forvejen, så nu begynder udvælgelsen ...

Endnu engang mange TAK!.

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 11:40

Basecamp er alt hvad du har brug for. 

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Tilmeldt 30. Nov 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 02:32

Du kan også tage et kig på projectpier.org en gratis og open source løsning.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)