Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Succesfuld affiliate-site til salg - Mulighed for endnu mere optimering

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer

Med min bachelor-opgave og andre projekter om ørerne har jeg besluttet at sætte www.billige-kontorstole.dk til salg.

Hvis du mangler et projekt, som du gerne vil hellige dig med, så har du en mulighed nu.

Googles side 1 er tungt besat med store forhandlere, men jeg har brugt mange ressourcer og kræfter på at skaffe gode links, og det er da også årsagen til, at den ligger på følgende placeringer:

• "Kontorstole" - 3
  • "Billige kontorstole" - 1
  • "Kontorstole på nettet - 1
  • "Priser på kontorstole - 7
  • "Ergonomiske kontorstole" - 2
  • "Ergonomisk kontorstol" - 3
  • "Køb ergonomisk kontorstol" - 2
  • "Køb ergonomiske kontorstole - 2
  • "Udsalg på kontorstole" - 1
  • "Kontorstole udsalg" - 2
  • "Kontorstole med høj ryg" - 1
  • "Kontorstole høj ryg" - 3
  • "Kontorstole med lav ryg" - 2
  • "kontorstole lav ryg" - 2
  • "Chef kontorstole" - 1
  • "Billige chef kontorstole" - 2
  • "Chef kontorstol" - 2
  • "Kontorstole af læder" - 5
  • Og mange flere!!!

Det mest eftertragtede søgeord er "kontorstole", og jeg er ret sikker på at de sidste par ugers hårde arbejde nok skal rygge den op enten på 1. eller 2. plads. og det betyder jo flere besøgende.

Desuden er der også blevet brugt tid og ressourcer på at skrive gode tekster, guides og infografiker. Surf lidt rundt på siden, og se det for dig selv Smile Der medfølger også en Google+ side.

Besøgstal

Fra den 01.01.2013 - 08.02.2013 har hjemmesiden haft 2.202 besøgende, og 1.881 var unikke besøgende.

Indtjeninger:

Jeg har kun kørt affiliate i et stykke tid for Istol.dk, og før det var det udelukkende AdSense. Der skal helst sikkert testet en masse i forhold til hvad der virker bedst.

For en uge siden fik jeg office2go.dk som annoncør også.

Affiliate for sidste måned var lidt sløv, men ligger på 1000 kr. i snit pr. måned. Adsense plejer som regel at ligge på 1.000-1.500 kr. pr. måned også.

OBS - disse indtjeninger var da siden lå på nr. 6 på det mest populære søgeord "kontorstole". Nu er den 3, og jeg kan allerede se at indtjeningerne er en del højere.

Hvorfor sælger jeg den ikke til en forhandler?

Fordi jeg først og fremmest gerne vil have, at den skal fortsætte med at oplyse om de forskellige modeller fra forskellige forhandlere. Bliver den solgt til en forhandler, så vil virksomheden udelukkende bruge den til sit eget formål, og så fjerne mange af de forskellige henvisninger til andre mulige og bedre forhandlere.

Er der dog ingen interesserede på Amino, så ryger den til en forhandler. Der er allerede flere som har vist købsinteresse.

Hvad kan der mere laves på hjemmesiden?

Min plan var at sammenligne forhandlere, anmelde forhandlere og teste deres kontorstole. Mon ikke forhandlerne er interesseret i at tilsende en stol, som man så kan bruge til at lave en anmeldelse af. Denne anmeldelse kunne sagtens være af video-form m.m.

Der kan helt sikkert laves aftaler til endnu flere affiliate-annoncører end Istol og office2go.

Pris

Startpris på 15.000 kr. inklusiv moms.

Send PM.

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 18:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Sasa

Utrolig flot side, og et fantastisk setup & prisen er faktisk rigtig god. Hvis jeg havde de penge havde jeg nok ikke ventet med at købe. Held og lykke.

Tilmeldt 30. Apr 12
Indlæg ialt: 130
Fra  KS-Marketing Skrevet kl. 19:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det må jeg nok sige! Siden ser utrolig flot ud, og med alt det arbejde man kan se du har lagt bag den, er det jo bare om lige at trække den det sidste stykke op! Havde jeg haft tiden, så havde du haft en potentiel kunde i mig! Jeg har dog så mange andre ting igang, at det ville være synd at tage denne gyldne mulighed fra en anden!

Held og lykke med bachelor-opgaven Sasa, og jeg er sikker på at du nok skal få siden solgt! Det er en fantastisk mulighed for en der vil prøve kræfter med en affilate-side! 

Fortsat rigtig god weekend!

Mvh

Kristian

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 11:39

Hej alle sammen

Bare så jeg ikke modtager flere PM, så har hjemmesiden fundet sig et nyt hjem Smile

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)