Hvad med at få lavet et flot logo? Synes lidt at "udvalgte produkter"-sektionen kunne bruge nogle "klik her" knapper. Ellers falder de lidt ud i designet. Synes det er et pænt template du har fundet!
Det første jeg ville gøre ville være at forbedre "Køb her" som slet ikke er tydelig nok.. Tror du ville konvertere væsentlig bedre hvis du fik gjort lidt mere ud af det :-)
Synes det ser godt, men følgende ting sprang i hvert fald mig i øjnene:
- Billederne i Udvalgte Produkter er meget grumsede? Det skyldes ikke dårlig opløsning, da de er i fin kvalitet når man klikker ind på dem.
- Som andre har nævnt, ville du nok få mere konvetering med en større 'Køb nu'. Generelt falder det lidt ud af stilen med den forhandler-tabel, specielt skrifttypen.
- Den ensfarvede blå baggrund ser lidt udynamisk ud hvis du spørger mig. Ved ikke om jeg ville prøve noget lysere, eller noget mønster/gradient. Savner bare lidt action :)
Mvh. Rasmus
www.easify.dk
Freelance webprogrammør med 12 års erfaring til 399,- i timen. Ekspertise indenfor PHP, MySQL, samt frontendudvikling.
Jeg er ved at lave det om mes pris tabelelen og køb hee knappen, nåese bare ikke at blive færdig igår. Ang baggrund og div farver vil jeg kig på sener...
Er livet på SU ikke så let? Så find tips, tricks og gode råd på http://SULivet.dk