Nogle gange når jeg lægger et link op på Facebook (for en vare eller varegruppe fra min Scannet webshop), så vælger Facebook et meget tilfældigt billede, f.eks. logoet af "Forbrugsforeningen´s logo" eller billede fra "relateret vare"!
Har du prøvet at indsætte: '<meta property="og:image" content="[stien til billedet]">' i HTML-kildekoden (i '<head>'-sektionen) på den URL, du vil linke til fra Facebook?
Har du prøvet at indsætte: '<meta property="og:image" content="[stien til billedet]">' i HTML-kildekoden (i '<head>'-sektionen) på den URL, du vil linke til fra Facebook?
Hej Jesper
Tak for indsparket, som nu er prøvet af, men da jeg ikke har adgang til hver enkel sides "head", virker det ikke!
Jeg må tage en snak med webshop udbyderen ScanNet, for det spiller ikke helt med FB :-(
... men da jeg ikke har adgang til hver enkel sides "head", virker det ikke!
Jeg må tage en snak med webshop udbyderen ScanNet, for det spiller ikke helt med FB :-(
Hvis dit nuværende system ikke giver dig mulighed for at tilpasse/redigere i så vigtigt et område, som <head>-delen for hver enkelt side på din webshop, vil jeg mene, at shopsystemet er utidssvarende.
Jeg håber, at du finder en tilfredsstillende løsning.