Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate - kan jeg det?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer,

Til august tager jeg på musikefterskole.. Der vil jeg gerne have lidt lommepenge, som jeg selv skal betale.

Derfor vil jeg høre om i tror jeg kan lave en affiliate side, der til den tid kan tjene 1000-1500 kr./måned. Når jeg ellers vedligeholder den lidt hver dag.

Jeg kan godt lave wordpress sider.

Har i måske nogle idéer til hvilken side jeg kunne lave?

De bedste hilsner

Mads Larsen

Fra Sønderborg
Tilmeldt 19. May 10
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 16:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mads.

Det er bestemt ikke umuligt, at lave en simpel affiliate side der tjener 1000-1500 kroner i måneden. Jeg vil anbefale dig at kigge forbi http://affiliatedm.dk hvor du kan finde rigtig meget inspiration til hvordan en affiliate side kan se ud, og hvor hurtigt den kan komme til at tjene penge.

Bare husk, at du skal lægge noget arbejde i det hvis du vil noget seriøst med det.

Tilmeldt 8. Dec 12
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 16:36

Ja det kan du sagtens. Hvis du ligger 80 timer i det, de næste 2 måneder, så har du en side der minimum tjener 1000+/måned. Altså hvis du ligger kræfterne det rigtige sted, og fokuserer på et profitabelt emne ;-)

Søgemaskineoptimering er vigtigt i forhold til synlighed online

Tilmeldt 10. Mar 11
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 16:56

Det lyder jo super! 80 timer er ikke det store i forhold til hvad jeg har lagt i mim webshop. Jeg vil prøve at kigge på de links i sendte og se hvad det blicer til :-)

Tilmeldt 10. Mar 11
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 19:19

hvilket affiliateprogram vil være bedst til prissammenligning? :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 204
Fra  Fede-Gadgets.dk Skrevet kl. 15:29

Mads:

hvilket affiliateprogram vil være bedst til prissammenligning? :)

Prissammenligning kan du lave på mange måder, det findes et plugin der hedder affiliateplug.in, som dog koster. Ellers findes der tabeler, som du selv kan opdatere eller gøre det med produkt feeds.

Affiliate programmer, kan jeg anbefale partner-ads, tradedouble, netboost og euroads 

Er livet på SU ikke så let? Så find tips, tricks og gode råd på http://SULivet.dk 

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 16:03
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Uden problemer. Der findes en million emner, og det er bare at gå i gang med et af dem. Du skal ikke lægge meget tid i den for at komme op på det ønskede beløb :-)

Jeg har skrevet en guide til at opnå en passiv indtægt i praksis. Hvis du ikke vælger et så sæson-betonet emne, jeg har gjort der, har du alle muligheder!

Tilmeldt 10. Mar 11
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 16:24

en lille efterfølgelse til mit indlæg er jeg gået igang med  http://billigt-hosting.dk/ som gerne skulle være færdig i næste uge.

jeg tager også lige et smut forbi din guide Halfdan :-)

Fra København S
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 309
Fra  Rosenlund Media Skrevet kl. 23:11

Hej Mads,

selvfølgelig kan du det og der findes mange emner som er gode at gå i gang med.

Hvis du skal op i den størrelsesorden skal du nok lave en sammenligningsside på produkter med relativ høj indtjening.

Jeg anbefaler at du kigger på afregning pr. salg eller provision i procent.

Konkurrencen er ret høj, men med fokus på long tail søgninger kan du nok opnå din ønskede indtjening på lånemarkedet. Relativt simpelt, mange udbydere, masser af søgninger og høj konvertering. gs. ordre ligger på ca. 80-10,- kr. så det er 10-15 salg om måneden. Det burde kunne klares indtil august :)

God vind med projektet :)

Sammenligning af TV pakker.

Søg om et af de hurtige lån på laankontanter.dk

Tilmeldt 10. Mar 11
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 12:37

Nu er jeg nået så langt med min side, så jeg gerne vil begynde at lave seo, og få besøgende ind på den.

Men hvordan kommer jeg til at kunne tjene penge på den?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)