Hej
Jeg har et foretagende på nettet, som består i gratis rådgivning/vejledning til angstramte. Jeg laver video-rådgivning og viser video'er svarende til 4-16/timer dagligt og har derved omkring ca. 10.000 +/- (?) person rådgivninger om året. Har ca. 100 gratis video'er.
JA, Jeg er sgu selv pisse stolt af det arbejde jeg har skabt (taget 15 måneder), og ønsker at bevare konceptet som det er.
Ud over det, så har jeg i det gratis arbejde også en brugerbetalt afdeling - og det er den brugertalte afdeling jeg nu op-prioterer.
Jeg har altså opbygget mit personlige brand - som primært består en den er gratis service samt min eksperviden.
Forestiller mig at den her "overgang" fra gratis til mere brugertalt orienteret rådgivning/vejledning er en hårdfin grænse. som jeg af en eller andet grund er lettere nervøs for.
Det ville være rart, hvis det angstramte ikke også kunne finde et indlæg fra mig her, med titlen feks: hvordan får jeg mine nuværende gratis besøgende som betalende kunder.
/Kim