Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kommer mine amino indlæg i søgemaskine?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 346
Fra  Angstekspert Kim Liljehult Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Ved ik om mit indlæg er i den rigtige kategori?

Nå, men.. jeg sidder og har flere indlægstanker, og jeg er ikke interesseret i at mine kunder kan læse om mine forretningemæssige spørgsmål her.

Derfor har det betydning for mig om mine spørgsmål kan findes på søgemaskine?

Gode hilsner
Kim

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 13:06

Ja, det kommer de, men ikke sikkert at de når top 100 :)

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra København
Tilmeldt 12. Jan 08
Fra  Angstekspert Kim Liljehult Skrevet kl. 13:11

Øv - det var ik lige det svar jeg håbede på

/Kim

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 172
Fra  Cardfever Skrevet kl. 13:11

Chancen for de dukker op i toppen af google er nærmest ikke eksisterende. Så vil mene du ikke skal bekymre dig om dette. 

Fra København
Tilmeldt 12. Jan 08
Fra  Angstekspert Kim Liljehult Skrevet kl. 13:28

Hej

Jeg har et foretagende på nettet, som består i gratis rådgivning/vejledning til angstramte. Jeg laver video-rådgivning og viser video'er svarende til 4-16/timer dagligt og har derved omkring ca. 10.000 +/- (?) person rådgivninger om året. Har ca. 100 gratis video'er.

JA, Jeg er sgu selv pisse stolt af det arbejde jeg har skabt (taget 15 måneder), og ønsker at bevare konceptet som det er.

Ud over det, så har jeg i det gratis arbejde også en brugerbetalt afdeling - og det er den brugertalte afdeling jeg nu op-prioterer.

Jeg har altså opbygget mit personlige brand - som primært består en den er gratis service samt min eksperviden.

Forestiller mig at den her "overgang" fra gratis til mere brugertalt orienteret rådgivning/vejledning er en hårdfin grænse. som jeg af en eller andet grund er lettere nervøs for.

Det ville være rart, hvis det angstramte ikke også kunne finde et indlæg fra mig her, med titlen feks: hvordan får jeg mine nuværende gratis besøgende som betalende kunder.

/Kim

Tilmeldt 11. Aug 10
Indlæg ialt: 272
Fra  BlivProjektleder Skrevet kl. 13:29
Tilmeldt 11. Aug 10
Indlæg ialt: 272
Fra  BlivProjektleder Skrevet kl. 13:32

Med mindre din hjemmeside hedder Kimse.dk tror jeg ikke du skal være bange for det, da din profil ikke linker til din hjemmeside, og de derfor ikke har nogen ide om hvem du er? 

Så hvis du blot holder dine spørgsmål overordnet, og ikke linker til din side, tror jeg ikke du skal være bange for at folk finder ud af det :)

Fra København
Tilmeldt 12. Jan 08
Fra  Angstekspert Kim Liljehult Skrevet kl. 13:36

Link:  --> Holly shit!

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 13:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kimse:
Nå, men.. jeg sidder og har flere indlægstanker, og jeg er ikke interesseret i at mine kunder kan læse om mine forretningemæssige spørgsmål her.

Som andre nævner, er der nok ikke den store risiko for at du bliver genkendt på de nuværende oplysninger.

Men da du er Plus medlem, kan du oprette dine indlæg i Plus kategorien. Den bliver ikke indekseret i Google, men det er så kun andre Plus medlemmer der har mulighed for at svare.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra København
Tilmeldt 12. Jan 08
Fra  Angstekspert Kim Liljehult Skrevet kl. 13:38

Mark: det er netop derfor jeg hedder Kimse og ikke har skrevet noget firmanavn navn på min amino plus konto - men tak for dine ord, jeg går åbenbart det rigtige..

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)