Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brug for en engageret administrativ medarbejder?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil høre om der er nogle som har brug for en administrativ medarbejder i København?

Jeg kan fortælle lidt om mig selv:

Jeg er uddannet som Administrationsøkonom, som er en kortere videregående uddannelse, hvor jeg har beskæftiget mig med følgende fag: Organisation, kommunikation, Administration, Samfundsfag, Økonomi og jura inden for henholdsvis forvaltningsret og personalejura.

Herudover er jeg i gang med at uddanne mig som Administrationsbachelor i Skatter og afgifter, som jeg afslutter januar 2014.

Jeg er på 6semester på min uddannelse, hvor jeg er i praktik frem til maj 2013, derfor er jeg på udkig efter et par timer om weekenden (fra juni har jeg også mulighed for at arbejde i hverdagene).

Jeg har erfaring med løn og administration, hvorfor det er let at sætte mig ind i lønsystemer, som jeg måske ikke kender i forvejen.

Mine interesser er indenfor løn, administration og jura.

Såfremt nogle har behov for en medarbejder eller vil have min ansøgning uddybet er i velkommen til at kontakte mig på amino mail.

Tilmeldt 9. Feb 13
Skrevet kl. 15:45
Der skal også nævnes, at jeg sagtens kan arbejde i hverdagene sålænge det er at arbejde hjemmefra
Tilmeldt 9. Feb 13
Skrevet kl. 18:54
Der skal desuden siges, at jeg har stor erfaring indenfor lønadministration. Jeg har siddet og rådgivet virksomheder i løn og i produktet, dataløn.
Tilmeldt 9. Feb 13
Skrevet kl. 16:58
Da jeg meget snart bliver færdig med min praktik hos SKAT har jeg derfor mulighed for at tage en fuldtidsstilling pr. 1.juni, hvis nogen skulle være interesseret i at ansætte mig. Herudover er jeg også åbent for deltidsstillinger.
Yderligere informationer og CV kan fås efter aftale.
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)