1. Er i gang med at gøre en kampagne på google i denne weekend. Koste direkte penge (en del..) 2. Har netop lavet ekstra banner reklame på god hjemmeside med angst. Når de ser mit banner første gang skal de forhåbentligt klikke...
OG
Fordi jeg har været så skide nærig, så er begge mine hjemmeside nede hos gigahost - og gæt hvilken server der er nede NU.. naturligvis gigahost.
Det går bare IKKE med en forretning som bruger internettet - helt uaccetabelt.
Jeg har nu aldrig forstået, at nogen tror de kan få den samme oppetid og trafik hos en host der koster 10 kr. Om måneden som de kan få ved en host der koster 100 kr. Måneden.
Endnu mere undre det mig at når man har et site som tjener penge eller i det mindste gerne skulle, vælger at ligge hele sit grundlag for forretning og handel på sådanne servers.
Jeg forstår det selv nu, fordi jeg har prøvet det - jeg skulle lære det. Det har jeg så også gjort nu.
Min anden side.. www.AngstLinien.dk kører hos www.azero.dk, og den er aldrig nede. Har jeg spørgsmål, så er det altid en person som tager en tlf, og tager hånd om tingene med det samme (ved dog ikke med weekend).
Alle hosts har nedetid, der er bare forskel på hvordan det takles. Nogle er ligeglade, andre gør alt hvad der står i deres magt for at tingene fungere hele tiden. Så hvis man får 120 kr pr. år pr. kunde så er det begrænset hvor vigtig hver enkelt kunde er når udgifterne er trukket fra.
Prisen er ikke det vigtigste, det er hvad du får for dine penge! Et webhotel til 5000 om året kan være lige så godt/dårligt som et til 100kr, men der er den forskel at du kan forvente/kræve noget mere for de 5000kr end for det til 100kr.
Så find dig et godt webhotel som har et telefonr som du kan ringe til når det ikke virker. Det at man kan ringe til firmaet er som regel et tegn på at der sidder nogle bagved og har rimeligt styr på deres ting. Når der kun er email, er det svært at komme igennem når ens email ikke virker eller også kan de "komme til" at overse din email i farten.