Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Respons på min webshop

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Oct 10
Indlæg ialt: 38
Fra  Coverlovers.dk Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen

Jeg har startet min egen lille enkeltmandsvirksomhed, hvor jeg gennem min webshop coverlovers.dk, sælger covers og andet tilbehør til primært iPhones og iPads. Det kunne være super fedt hvis nogle af jer gad og kigge lidt rundt på den, og komme med noget konstruktivt kritik omkring hvad jeg kan forbedre ved min shop eller hvis der er noget essentielt der mangler!

Glæder mig til at høre hvad i har at sige! På forhånd tak!

- Anders

Anders Pedersen

Cravers.dk

Tilmeldt 2. Jan 13
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 23:46

Hej, jeg bemærkede lige en enkel ting. Når man går ind på et produkt og trykker ''køb'' bliver man ikke ført videre til indkøbskurven, men man skal til at lede efter den. Den er forøvrigt svær at finde med dens nuværende placering. Håber du kunne bruge det til noget.

Tilmeldt 18. Oct 10
Indlæg ialt: 38
Fra  Coverlovers.dk Skrevet kl. 23:56

Helt sikkert - det vil jeg kigge på med det samme! - Tak for det!

Anders Pedersen

Cravers.dk

Tilmeldt 2. Jan 13
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 00:22

Jeg bemærkede lige en ting mere, når man sletter sin vare fra kurven står der bare ''din varekurv er tom'' hvad med at smide nogle produkter derind, som måske kunne friste? 

Fra København
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 10:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Umiddelbart en fin webshop - Den skiller sig ikke så meget ud, men det er så også kun det. :-)

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 14:59

Når du vælger et marked, som i forvejen er mættet, så er du nødt til at skulle dig mere ud..

- Ligegyldig slider
 - "sloganet" under logoet virker malplaceret.
 - Når du ikke har flere produkter, så undlad at nøjes med to overkategorier - din shop virker meget tom.
 - Fjern powered by nopcommerce i footer
 - Generel mangelfuld seo
 - Manglende incitament til signup af nyhedsbrev (hvorfor skal man tilmelde sig?!)
 - Forkert format på dine knapper (viser ikke det danske Ø)
 - Besværligt checkout-flow
 - Indkøbskurven er nærmest gemt, overvej en cta-orienteret knap.
 - Flyt "informationsboksen", den bør ikke få særlig meget opmærksomhed - derimod vil du hellere have solgt dine produkter!

Generelt sidder jeg efterladt og mangler noget reelt indhold og nogle incitamenter til køb - især taget i betragtning af dit udvalg ikke adskiller sig fra konkurrenternes. 

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:13

Som udgangspunkt en fin lille webshop, men hold da op nogle sjove priser du har!

Overvej at droppe fx 129,52 skriv i steder 129 og fremhæv prisen evt med grøn eller en anden stærk farve så man ser prisen og opfatter den som billig.

Synes måske også at der mangler lidt farve på siden eller noget med kontakt kundeservice her. Synes til gengæld at dit logo er flot!!

En anden ting jeg lige faldt over er sætningen "Personlig og unikt ! " Tog en lille tur på google og fandt dette:

Det er tilgengæld noget L..T . Du bliver nødt til at variere dine meta descriptions en smule ellers bliver SEO en svær sag især når du har valgt sådan et hård marked. .. Når det så er sagt, så er jeg ovenud lykkelig over at de dine seo venlige urls. Ros til det!

Held og lykke med shoppen.

De bedste hilsner

Chris Nielsen

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)