Hej Søren
Jeg håber at jeg misforstår dit indlæg, for ellers er det netop virksomheder med samme opfattelse som din, der gør denne branche broget.
Du skriver imellem linjerne at det er i orden at bureauerne laver aftaler på f.eks 37 timer, men egentlig arbejder meget mindre for at udligne værdien af deres arbejde?
Og med hensyn til timelønnen på SEO folk, tror jeg nu nok de klarer sig ret godt og har råd til agurk på leverpostejmaden.
SEO og Adwords folk er hyret til at få gang i omsætningen, ligesom hvilket som helst andet markedsføringsfirma - JA selvfølgelig har de guldet i hovedet efter flere års erfaring, men det forventer jeg sandelig også min mekaniker på det lokale VW værksted har, ellers ville jeg ikke benytte dem?
... og hvis du har hørt at man rammer 95% af den mulige værdi af AdWords i første omgang, bør du nok udskifte dit AdWords bureau - OG især hvis de bruger 37 timer på det.
Jeg håber som sagt at jeg misforstod dit indlæg
Med venlig hilsen
Jonas Ebbe