Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bruger du et Google Adwords bureau?

Side 4 ud af 8 (75 indlæg)
Fra Maribo
Tilmeldt 27. Dec 12
Indlæg ialt: 328
Fra  WEBoptimist.dk Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er det ikke udelukkende ment som at hive Adwords-bureauerne frem i lyset.

Mere et wake-up call til firmaerne der benytter sig af Adwords - For der er virkelig mange penge på spil i branchen  :)

Tilmeldt 20. Feb 10
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt indlæg - En krone sparet er en krone tjent siger man vist Wink

Brandt Logistics - Skindergade 15 - 1159 København K - Tel: (+45) 7199 0315 - Fax: (+45) 5555 0325 - info@brandt-logistics.net - www.brandt-logistics.net

Fra Maribo
Tilmeldt 27. Dec 12
Indlæg ialt: 328
Fra  WEBoptimist.dk Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Brandt:
Godt indlæg - En krone sparet er en krone tjent siger man vist

Præcis Martin - og hvis nogen skulle have brug for et kig eller en vurdering på deres adwords-kampagner, sidder jeg netop klar ved computeren resten af aftenen :) skriv en mail til jonas@weboptimist.dk

Fra København
Tilmeldt 8. Jan 13
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er mega sej, Jones!

Det er virkelig godt arbejde!! :)

Jeg satser på at se dig næste weekend?

Så skal jeg høre mere om, hvad du går og laver! 

- They say life is a Battlefield? I say; Bring it on! 

Fra Maribo
Tilmeldt 27. Dec 12
Indlæg ialt: 328
Fra  WEBoptimist.dk Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Nønne, jeg gør mit bedste ;)

Jo vi ses da næste weekend - Offline salg i Greenline bliver nu også sjovt :)

Fra Herlev
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 16
Fra  www.bureaubureau.dk Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er desværre en udbredt problemstilling, som har en logisk forklaring, uden at det skal lyde som om jeg prøver at forsvare bureauerne.

Det kræver for bureauerne mange salgsressourcer at vinde en adwordskonto. Løbeperioden er oftest kort, uanset, hvor godt man gør det. 

Når man kender til adwords ved man hvor hurtigt man kan skabe 95% af værdien. Et bureau ville gøre sig selv arbejdsløs hvis de var reele og virkelig forsøgte at gør det godt for virksomheden, idet de ikke ville kunne tjene deres løn hjem på at jagte de sidste 5%. Og ordren er simpelthen for dyr i salgsomkostninger, hvis der er tale om 37 timer for at toptune en konto.

Det er det samme for SEO folk som har guldet i hovedet kva flere års erfaringer. Det kan give 80% af svaret på under 5 minutter og så er de arbejdsløse bagefter. SEO-folk burde have en timeløn på 10.000 kr. for at de hang bedre sammen.

Hvis du får behov for et bureau igen en anden gang, så kan du finde et searchbureau her.

Mvh. Søren

Fra Maribo
Tilmeldt 27. Dec 12
Indlæg ialt: 328
Fra  WEBoptimist.dk Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Søren

Jeg håber at jeg misforstår dit indlæg, for ellers er det netop virksomheder med samme opfattelse som din, der gør denne branche broget.

Du skriver imellem linjerne at det er i orden at bureauerne laver aftaler på f.eks 37 timer, men egentlig arbejder meget mindre for at udligne værdien af deres arbejde?

Og med hensyn til timelønnen på SEO folk, tror jeg nu nok de klarer sig ret godt og har råd til agurk på leverpostejmaden.

SEO og Adwords folk er hyret til at få gang i omsætningen, ligesom hvilket som helst andet markedsføringsfirma - JA selvfølgelig har de guldet i hovedet efter flere års erfaring, men det forventer jeg sandelig også min mekaniker på det lokale VW værksted har, ellers ville jeg ikke benytte dem? 

... og hvis du har hørt at man rammer 95% af den mulige værdi af AdWords i første omgang, bør du nok udskifte dit AdWords bureau - OG især hvis de bruger 37 timer på det.

Jeg håber som sagt at jeg misforstod dit indlæg 

Med venlig hilsen
Jonas Ebbe 

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 789
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

SEOmand123:
Et bureau ville gøre sig selv arbejdsløs hvis de var reele og virkelig forsøgte at gør det godt for virksomheden, idet de ikke ville kunne tjene deres løn hjem på at jagte de sidste 5%

Det er altid de sidste 5 % der adskiller de dygtige fra de bedste...

Venligst

Brian Phillip

Fra Maribo
Tilmeldt 27. Dec 12
Indlæg ialt: 328
Fra  WEBoptimist.dk Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Skulle du bare lige vise flaget Brian? for det var da en tynd kommentar til hele emnet

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 789
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

WEBoptimist.dk:
Skulle du bare lige vise flaget Brian?

Nej. Men tak for den pæne kommentar.

Venligst

Brian Phillip

Side 4 ud af 8 (75 indlæg)