Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bruger du et Google Adwords bureau?

Side 2 ud af 8 (75 indlæg)
Fra Brøndbt Strand
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 414
Fra  Kipimo Webjuice.dk Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

 Sjovt nok fik jeg også en del bureauer ud af busken da jeg skrev mit første ekspert blogindlæg her på Amino: Tager dit adwords bureau røven på dig?

Jeg gik også igang igen med AdWords, da jeg ikke kunne finde nogle kvalificerede at sende kunderne til. Det er en broget branche, men heldigvis er det ikke allle der prøver at snyde kunderne.

Partner i digitalbureauet Ambition, samt ejer af webshoppen https://froesnapperen.dk/ 

Fra Maribo
Tilmeldt 27. Dec 12
Indlæg ialt: 328
Fra  WEBoptimist.dk Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

webanalytiker:
Det er en broget branche, men heldigvis er det ikke allle der prøver at snyde kunderne.

Du har helt ret - Men er bange for at det er en stor del af lagkagen, der går til disse bureauer.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 291
Fra  Promaling.dk Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

æh, virkelig interessant læsning og jeg er en amatør på det område....

Du siger du bruger 3-4 timer pr måned på at optimere osv.....hvor omfattende ville det være at sætte sig ind i Adwords delen, personligt kan jeg godt bruge andet at bruge tiden til, men det lyder jo lettere vildt......jeg betaler dog selv et fast beløb pr måned til et firma som varetager mit adwords, jeg går dog ud fra at det beløb som "google" hæver ubeskåret går til google ik ??

Jeg har aldrig fået noget der ligner en rapport, er det normalt ??..jeg aner ikke om mit adwords, andet end jeg kan se jeg dukker op når der f.eks skrives bådmaling - jeg har haft en virksomhed til at varetage det nogen år nu...

undskyld mine dumme spørgsmål :-)

Fra Maribo
Tilmeldt 27. Dec 12
Indlæg ialt: 328
Fra  WEBoptimist.dk Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter Maler.

Det kræver en del viden omkring Google Adwords, for at kunne begynde at arbejde med det, et par kurser i det, og du er godt igang :)

Du betaler en fast pris hver måned?
Du har aldrig modtaget en månedrapport? 

Lad mig våge den påstand, at du ikke får hvad du betaler for, uden selvfølgelig at vide det med sikkerhed :) Det virker meget useriøst at du ikke får indblik i hvordan dine Adwords kampagner klare sig.

Og jo, klikprisen/budgettet går udelukkende til Google Adwords.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 291
Fra  Promaling.dk Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

ok, tak for den info.....jeg betaler 1000 kr pr måned ex moms så det er ikke alverden, men har jo betalt det nogen år og der bliver jo hævet penge fra google jævnligt...

De der kurser....er det online kurser, eller hvordan, hvad koster sådan noget og hvor lang tid tager det ??

Tak for svaret iøvrigt...

Fra Maribo
Tilmeldt 27. Dec 12
Indlæg ialt: 328
Fra  WEBoptimist.dk Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vil seriøst igang med selv at arbejde med adwords, skal du ihvertfald også have Analytics delen med.

Og hvis du fremadrettet vil arbejde med det, så vil jeg anbefale disse 4 kurser 

Google Analytics
Google Adwords
Google Analytics Advanced
Google Adwords Advanced

Du skal regne med at de sammenlagt tager omkring 1 uge, og koster omkring 25-30000,- 
og det er ikke online kurser. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Interessant læsning! Det er rart med en heads-up i ny og næ, så tak for det :) 

Vh.

Mads 

Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Peter

Inden du bruger 30.000 kr. på kurser så har Andreas Lolk udgivet en udmærket gratis E-bog om Adwords. Den kunne du læse først og så vurdere om du vil fortsætte og vide endnu mere om Adwords og Analytics mm.

Noget af det vigtigste er sådan set bare at vide at der er et kvalitetsresultat og hvordan man kan forbedre via god annoncestruktur og have annoncegrupperne delt i op i søgeordstema. Hvis man kan forstå og forbedre kvalitetsresultatet er man allerede godt på vej.

Andreas's gratis e-bog kan du finde her http://www.ppcprofit.dk/gratis-adwords-bog.html

God arbejdslyst.

Mvh

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 291
Fra  Promaling.dk Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for tippet, det kan være jeg skal kigge lidt på den bog. Jeg synes også 30.000 er meget, især hvis jeg stadig ønsker at bruge et firma til at varetage "adwords for mig i fremtiden. Jeg går også ud fra at man skal vedligeholde det og sin viden og der er så mange andre ting jeg gerne vil bruge tiden på.

Hvor er det dog irriterende at det skal være så uigennemskueligt. Man går jo ud fra man er i de bedste hænder når man får salgstaler og de kommer fra såkaldte eksperter. Det lyder jo meget godt alt det de siger. 

Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var så lidt.

Generelt kan man sige at hvis man ikke har adgang til sin egen Adwords konto og heller ikke får rapporter, hver måned så er det fordi at dem som varetager skjuler nogetSmile. Enten at de ikke laver noget for de 20-30 % eller at de kun har købt fleksible søgeord, så annoncøren får en masse kliks, men meget irrelevante.

Kvalitetsresultatet bliver også givet på din Adwords konto's historik og hvis man ikke får Adwords kontoen med, når man siger op skal man næsten starte helt forfra og det er præcis derfor at det er god skik at det kundens egen konto og så opretter mediebureauerne et login via deres kundecenter.

Mvh

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Side 2 ud af 8 (75 indlæg)