Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger webdesigner.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Feb 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Kære Aminoer,

Jeg er blevet sat til opgave at finde en virksomhed som kan lave en hjemmeside for vores virksomhed.
Jeg har meget begrænset viden inden for hvad der er godt men et løsningsforslag skal indeholde følgende:

- Professionelt design

- Effektiv SEO og Google-AdWords

- Mulighed for redigering af tekst

- Og andet der får hjemmesider til at se attraktive ud.

- Funktion til forskellige sprog bla.

Det er en hjemmeside til et outsourcing consultency der ønsker at gøre sig internationalt anerkendte.
Det er meget vigtigt at det hele ser sleek og professionelt ud.

I bedes skrive en PM angående yderligere informationer omkring virksomheden så hjemmesiden stemmer overens med konceptet.
I PM vedhæft jeres telefonnummer så jeg kan foretage en runde opkald i morgen af de interessante tilbud.

Vi har allerede fået et tilbud på 1000,- men vi ved ikke hvor godt det er da det er givet af en doven snegl.

God weekend!
P.S

SCRIPTS OVER JAVA.

Mvh. 

Fra Århus
Tilmeldt 17. Oct 10
Indlæg ialt: 500
Skrevet kl. 20:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Bramsen:
Vi har allerede fået et tilbud på 1000,- men vi ved ikke hvor godt det er da det er givet af en doven snegl.

Mangler der ikke et nul ??!! Hvis det skal være godt, er der lidt mere end tre timers arbejde i det!!

Teddy 

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Jan 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 20:13

Hej Bramsen,

Vi kan godt hjælpe jer, vi har udviklet mange webshops/hjemmeside med flot design, så vi kan godt klare opgaven. Prisen af sådan en opgave, hvis i skal have den i ordentlig kaliber, ligger vi på omkring 10.099 ,- 

Jeg vil meget gerne høre mere omkring opgaven.

Vh. Benjamin Majgaard

Tilmeldt 25. Jan 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:02

Jeg kan anbefalde iamweb.dk

Fra Randers SØ
Tilmeldt 10. Oct 10
Indlæg ialt: 115
Fra  SEO-Shoppen Wich-it.dk Skrevet kl. 21:26
Tilmeldt 8. Feb 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:10

Tak for svarene indtil nu, Jeg har ikke så meget styr på pris niveauet på sådanne ydelser men jeg sætter pris på alle jeres referencer.

Keep em' coming.

Mvh

Bramsen 

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 347
Fra  Art-tek Ingeniør Rådgivning ApS Skrevet kl. 23:30

Bramsen. Du gør dig selv en kæmpe tjeneste, hvis du sætter dig ned i et par timer og skriver en kravspecifikation.

Dvs hvad er formålet med siden, hvor mange sider, hvilket funktioner, krav til design....osv.

Du vil her efter får en mere realistisk pris og du vil der efter kunne måle om siden der bliver leveret stemmer overens med jeres forventninger.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)