hej derude sidder og kigger på fiverr efter facebook likes, men der er jo godt nok meget at vælge mellem jeg er med på at man ik skal ligge for meget i købte facebook likes .. men er det bare at finde det tilbud hvor man for flest likes for pengene ? se dem her
(er ik sikker på indlæget er posted det rigtige sted sorry)
Er de ikke alle dårlige? Jeg syns at man helt har misforstået idéen med at lave Facebook sider hvis man køber likes, for hvad er det sjove ved at dele services/produkter med folk som ikke er interesseret i din virksomhed?
Er de ikke alle dårlige? Jeg syns at man helt har misforstået idéen med at lave Facebook sider hvis man køber likes, for hvad er det sjove ved at dele services/produkter med folk som ikke er interesseret i din virksomhed?
jeg vil udelukkende bruge det rent optisk på min egen sider
Jeg kender en, der købte likes til denne side i december. Det var en af de gigs med flest likes og de blev da også leveret hurtigt, men som I kan se, er de også forsvundet igen.
Så jeg vil anbefale, at du tager en med gode reviews, som lover et moderat antal likes - så er chancen for de holder lidt bedre.