Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Poolborde

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jul 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har lige afsluttet min første handel med varer fra Kina(poolborde,bordfodboldspil og airhockey).

En del er allerede afsat privat, men hvis der er nogle herinde der har ideer til hvordan jeg ellers kan sælge varerne vil jeg gerne hører dem.

Priserne er billige 2999kr for et poolbord incl. udstyr.

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 00:24
Ved godt det er lidt off topic, men nu skriver du at du også har fået fodboldborde hjem, hvad koster sådan et til privat person?.

Og har du ingen billeder af hvordan tingene ser ud, om det er professionelt og godt massivt :)

Omregn valuta på farten med denne smarte valutaomregner. Det er helt gratis og virker med live valutakurser.

Fra Ringsted
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 383
Skrevet kl. 17:19

Har du nogle billeder af de poolborde - der er stor forskel på kvaliteten.

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 17:53

Kort sagt er det en rigtig god idé med flere informationer om dine produkter hvis du vil sælge dem :)

Jeg vil også gerne vide mere om alle produkterne - hvilken kvalitet er det, hvordan kan levering foregå, er det varer, du kommer til at føre fremover også?

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Vejle
Tilmeldt 1. Jan 07
Indlæg ialt: 204
Fra  https://webpakkeriet.dk/ Skrevet kl. 18:01

Kvaliteten er god, de vejer 108 kg så de er meget stabile. Levering sker med fragtfirmaet 3D i Veken. Jeg vil blive ved med at føre de varer der er efterspørgsel på

Fra Svendborg
Tilmeldt 31. Aug 06
Indlæg ialt: 422
Skrevet kl. 19:45

Mattias Skovhøj:

Kort sagt er det en rigtig god idé med flere informationer om dine produkter hvis du vil sælge dem :)

Jeg vil også gerne vide mere om alle produkterne - hvilken kvalitet er det, hvordan kan levering foregå, er det varer, du kommer til at føre fremover også?

Hej lige som Mattias vil jeg også gerne se nogle billeder, høre noget om pris, service, garanti og kvalitet. Da jeg i forvejen udlejer lidt af hvert kunne bordfodbold og airhockey være noget at tage ind i sortimentet, dette kræver dog at det er i en kvalitet der kan tåle nogle fulde mennesker samt en del transport.

Mvh.

Thomas Bonde

Fra Vejle
Tilmeldt 1. Jan 07
Fra  https://webpakkeriet.dk/ Skrevet kl. 20:06

Hej

Poolbordet er af god kvalitet, men airhockey bordet er mest til hjemme/Hobbybrug. Bordet kan ses på www.kafi.nu hjemmesiden er på opbygningsstadiet, så kvaliteten af siden er noget svingende endnu.

Kafi

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 07:29

108 kg. Jeg troede det bordfoldboldsbordet der vejede det. For et billardbord er det ikke meget. Jeg vil tro mit Grindsted bord vejer 350 kg.

Jimmy

Fra Vejle
Tilmeldt 1. Jan 07
Fra  https://webpakkeriet.dk/ Skrevet kl. 21:10

Hej

Du har ret i at Grindsted borde er en del tungere, men også en del dyrere, de borde jeg sælger er hovedsaligt til hobbybrug, men i den gode ende kvalitetsmæssigt af disse borde.

mvh Kafi 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)