Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så launcher jeg min webside

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 3. Dec 12
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Fed idé.

Som andre skriver, så er der virkelig dårlig responstid på serveren.

En anden ting er, at i nok bør lave jeres grid 960px bred på alle sider. Lige nu er der forskel i bredden fra forsiden og tour f.eks.

Tilmeldt 7. Feb 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas,

og til Jer andre igen tak for de positive kommentarer.

Jeg har netop også selv set bredde-forskellen på de forskellige sider og vil lige sætte det på checklisten over weekenden :)

Fra Risskov
Tilmeldt 15. Feb 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en rigtig flot hjemmeside I har fået lavet jer! Virkelig fedt. 

Jeg oplevede ikke nogen hastighedsproblemer :)

Held og lykke med det!

Fra København Ø
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændende konceptBig Smile

Tilmeldt 7. Feb 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har heller ikke oplevet deciderede "problemer" med hastigheden idag, men jeg tror alligevel den flyttes til nye servere da den stadig ikke kører super hurtigt her. :/ 

Tilmeldt 7. Feb 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå det har vist sig ikke at være så simpelt at skifte host alligevel - er der eventuelt nogle der kan anbefale en Europæisk server med cPanel?

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændende projekt. Kan se du har nogen titler som du skal have rettet for at optimere din side mod søgemaskiner. Der mangler mellemrum i flere(alle) dine titler.

:: HDMI kabel ::

Fra Krarup
Tilmeldt 29. Nov 12
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Uden at det skal tolkes rent negativt, så forstår jeg ikke helt hvad du ønsker feedback på? Sitet er jo egentlig bare et WordPress theme, fra ThemeForest, jeg kan ikke se der er lavet de store ændringer på temaet udover selve sidens "logo", som får mig til at tænke på Pinterest Smile

Siden loader meget langsom hos mig, 6-8 sekunder også ved 2. og 3. besøg, men det er du opmærksom på Yes

Hvis det er selv ideen du søger feedback på, så vil jeg starte med at spørge, hvad gør at du/i er bedre end jeres konkurrenter? Stick out tongue

YourBanker - Sammenlign lån og få gratis tips og tricks

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Pipstarter:

Nå det har vist sig ikke at være så simpelt at skifte host alligevel - er der eventuelt nogle der kan anbefale en Europæisk server med cPanel?

Evt send en mail til lucas @ hosting4real.net hvad du ønsker, og hvad dine behov er, så kan vi måske finde en løsning på det.

Venlig Hilsen
Lucas Rolff

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Tilmeldt 7. Feb 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper | Fastweb:

Uden at det skal tolkes rent negativt, så forstår jeg ikke helt hvad du ønsker feedback på? Sitet er jo egentlig bare et WordPress theme, fra ThemeForest, jeg kan ikke se der er lavet de store ændringer på temaet udover selve sidens "logo", som får mig til at tænke på Pinterest Smile

Siden loader meget langsom hos mig, 6-8 sekunder også ved 2. og 3. besøg, men det er du opmærksom på Yes

Hvis det er selv ideen du søger feedback på, så vil jeg starte med at spørge, hvad gør at du/i er bedre end jeres konkurrenter? 

Hej Jesper,

Indlægget er blevet flyttet fra Café og hygge, det var sådan set slet ikke Feedback jeg ønskede, det var blot et "hej, se hvad vi har startet, held og lykke til os"-indlæg, lidt debat, tanker osv - men ikke decideret feedback på hjemmesideopbygning/design osv. selvfølgelig hvis folk har deres kommentarer hører vi dem da gerne :)

@Lucas - Jeg vil mindst få brug for en Large pakke og priserne er desværre i en lidt anden boldgade end et par andre alternativer, ellers mange tak for tilbuddet

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)