Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

WP tema

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Feb 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg er på udkig efter et tema til wordpress som kan sammenligne produkter af forskellige mærker og fabrikanter. Der skal altså sammenlignes priser samt specifikationer på produktoerne. Det skal være som reklame til de produkter som siden skal indeholde, men den skl i virkeligheden blot være en info side som trækker alle de forskellige alternativer inden for samme produkt ind i en hjemmeside

Er der nogen der har nogle forslag til et tema som understøtter sammenligning af produkter uden dog at have en shop eller være en decideret affiliate marketing side?

På forhånd tak.

- Mikkel Kirkeby

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1291
Fra  Conseo Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Philippines
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 252
Fra  Brand a Game / DasmaDesign Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Temaet er såmænd ligegyldigt. Det er mere et spørgsmål om du kan finde modulet til det, eller lave det selv.

Web design kr. 5 mio. Se profil eller hop til .....

Tilmeldt 7. Feb 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret. 

Jeg har kigget på flere af dem du forslår. Dog finder jeg dem ikke helt tilstrækkeligt. Jeg glemte nok at nævne at det også skal kunne sammenligne firmaer og services. Et rating system vil være fint. så længe at siden selv ikke skal lave en anmeldelse af produktet. 

-Mikkel Kirkeby

Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 598
Fra  Stokholm Jewelry Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel, 

Som de andre siger, er temaet ligegyldigt, det handler bare om at have de rigtige plugins. Selvfølgelig findes der nogle temaer specifikt til prissamligning, men det vigtigste er selve plugin'et. Der findes også et ratingsystem plugin, bare søg efter det på google, så skulle der dog gerne komme et hav af muligheder. 

Mht. Design, hvis du søger et specielt design til din så vælg det theme du bedst kan lide, og så få en programmør til at hjælpe dig med at rette i det (hvis du ikke selv kan html, og css) 

Held og lykke med projektet!! 

Forsat god dag

Tilmeldt 7. Feb 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder som en plan. :) Jeg kigger efter et plugin, jeg kan installere på et tema jeg synes om. Jeg modtager gerne forslag til plugins.

-Mikkel Kirkeby

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)