Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

App til Iphone

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 13. Feb 12
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du oplevet at blive afvist? Er der noget man skal være ekstra opmærksom på, når man udvikler en appSmile

Fra København
Tilmeldt 16. Dec 11
Indlæg ialt: 6
Fra  Chris Hjorth Creations Skrevet kl. 23:03

Ikke endnu, men jeg er ekstremt fokuseret på brugervenligt design, at følge platformes standarder og god programmering. Søg på Apple app store review guidelines der får du Apples egne hints. Følg dem og lav en god brugervenlig og funktionel app, som ikke bryder Apple's human interface guidelines, så skulle der ikke opstå problemer.

Ellers er der only one way to find out, så bare prøv dig frem ;) bliver du rejectet, finder du ud af hvorfor, fikser det og uploader igen.

Tilmeldt 13. Feb 12
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 23:55

Mange tak for det gode svar. Jeg skal udvikle en gratis app for en ven, og han har givet udtryk for at det skal være så simpelt og brugervenligt som muligt. Så får jeg samtidig lært hele processen :) 

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 10:02

Apples HIG (Human Interface Guidelines) er en bible hvad angår iOS design og brugeroplevelse. Den findes her: http://developer.apple.com/library/ios/#documentation/userexperience/conceptual/mobilehig/Introduction/Introduction.html

Den er god at skimme/læse hvis du skal ud på iOS.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)