Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud gældende til søndag. Logodesign 1000 kr. inkl. moms

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Søborg
Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle i dejlige amino'er Smile

Hvis i står og mangler et nyt logo, så designer jeg det gerne for jer... 

Da jeg både laver grafisk design og håndtegnede illustrationer, er jeg meget alsidig...

Jeg arbejder derfor både med stilrene og professionelle logoer lavet i photoshop, men hvis i leder efter en mere humoristisk eller arkitektonisk stil, så kan det laves i hånden - for derefter at blive finpudset på computeren. 

Normalprisen er 1500,- så i sparer altså 500 kr. 

tilbuddet gælder kun til på søndag...

PS. detter er skrevet på farten, så hvis jeg mangler at beskrive noget - så spørg mig ;) 

Fra Søborg
Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

glemte selvfølgelig det vigtigste... 

min hjemmeside er vossdesign.dk

tjek den ud! 

God dag :)

VH Lasse Voss

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,4 stjerner givet af 5 person

Sælger du logoer til 1500 kr. som er lavet i photoshop?...

Tilmeldt 21. Jan 12
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Bertil Boisen:

Sælger du logoer til 1500 kr. som er lavet i photoshop?...

Lad ham nu selv sætte sine priser og styre sit show selv.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,2 stjerner givet af 5 person

janniknp:

Bertil Boisen:

Sælger du logoer til 1500 kr. som er lavet i photoshop?...

Lad ham nu selv sætte sine priser og styre sit show selv.

Hej,

vi skal jo hjælpe hinanden her på Amino, så jeg mener Bertil har en pointe, selvom han måske burde have uddybet hans kommentar.

Det gør jeg så gøre et kortfattet forsøg på:

Et logo bør ALTID laves i vektorgrafik, hvilket Photoshop jo ikke lige er det mest optimale til!

Begrundelse for dette er, at et vektoriseret format, kan bruges til ALT og konverteres til ALT. Det kan bitmap-filer (Photoshop) ikke.
hvis man har ambitioner med sit logo/firma bør man derfor altid få lavet sit logo som vektor, så man kan bruge det til alt, som man kommer i tanke om, når firmaet forhåbentligt vækster.

Brian

Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 598
Fra  Stokholm Jewelry Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej Lasse, 

Er ikke selv interesseret i et logo, men når man kigger på din hjemmeside, virker det bekymrende at du ikke har nogle referencer. Og under dit webdesign galleri, har du bare smidt en masse billeder ind af wordpress themes fra themeforrest.net - Det virker ikke just seriøst. 

Helt enig med Bertil, logoer SKAL laves i Vektor (altså Illustrator) - Synes ikke det er helt fair, at lave et logo til 1500 også er det ikke vektor, men det må godt nok være god JPEG eller PNG kvalitet ;) 

No hate, bare en lille kommentar. 

Held og lykke med dine logoer, og webdesign. 

Fra Søborg
Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er skam habil bruger af Illustrator, så ved udemærket hvordan det hele fungerer... Men min erfaring er at mine logodesigns bliver en hel del pænere i photoshop - derfor laver jeg dem i dette format. Jeg laver det selvfølgelig altid i super høj opløsning. Og desuden kan man vektoriserer det efterfølgende i illustrator - og ja, der kommer en smule billedtab, derfor laver jeg dem i så høj opløsning at øjet ikke kan se forskellen efter vektoriseringen.

Jeg tilbyder både webdesigns via templates og designs bygget fra bunden i ren html

Men lad mig understrege en ting! Det er IKKE et debatindlæg jeg har lavet... Det er et tilbud, og det har amino'er åbenbart rigtig svært ved at skelne i mellem...

Et tilbud er enten noget man takker ja eller nej til... ikke et der skal kommenteres og diskuteres... Så når i læser et tilbud som ikke er interesserede i - så spring videre til næste - det gør man jo også ude i butikkerne.

Jeg er skam dygtig til det jeg laver, og jeg tilbyder både billige og dyre løsninger...  men jeg kan ikke se grunden til at folk altid skal have de dyreste løsninger præsenteret - derfor kommer jeg med et ærligt tilbud.

- Lasse Voss 

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Voss:
Et tilbud er enten noget man takker ja eller nej til... ikke et der skal kommenteres og diskuteres... Så når i læser et tilbud som ikke er interesserede i - så spring videre til næste - det gør man jo også ude i butikkerne.

PS. detter er skrevet på farten, så hvis jeg mangler at beskrive noget - så spørg mig ;)

Køb ren argan olie her

Fra Søborg
Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Ja, spørg mig angående den opgave som personen ønsker... det må man næsten kunne sige sig selv? Dem der sidder og nedgøre andres forretning, må virkelig have nogle komplekser... fokuser på jeres egen forretning så fokuserer jeg på min :)

Jeg vil hellere en gerne svarer på spørgsmål ang. specifikke opgaver... men folks holdninger til hvilke programmer man bør bruge, hvordan ens hjemmeside bør se ud, og hvilke produkter man bør tilbyde hører ikke til i "Et godt tilbud til dig" kategorien... 

Det hører til i en debat. Det burde alle kunne give mig ret i - Jeg vil i hvert fald mene, at det er derfor der er lavet forskellige kategorier på amino...

Tilmeldt 8. Dec 12
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

De har jo fat i noget. Tror du selv på at nogle vil betale 1000 kr for et logo af en der stjæler designs fra themeforest, og selv har et logo i en font med en modifikation?

Det konstruktiv kritik, overvejelser til at lave en ny salgstråd, og eventuelt vise nogle relevante referencer på logo designs.

Søgemaskineoptimering er vigtigt i forhold til synlighed online

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)