Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Genudsende Nyhedsbrev flere gange? Din erfaring..

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Århus C
Tilmeldt 21. Jul 10
Indlæg ialt: 125
Fra  novicell Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino-venner

Lad os dele nogle tips og erfaringer.

Mit spørgsmål til at starte debatten. Når jeg udsender nyhedsmails for Jydsk Emblem Fabrik A/S så har jeg stort fokus på "listehygiejne". Min liste af nyhedstilmeldte er på godt 2000 tusinde og email adresserne er fordelt i interessegrupper. Når jeg udsender til en gruppe. Lad og sige på 600 stk. Kan det være at 100 ikke "åbner" nyhedsbrevet. Jeg går udfra at det simpelthen er drukket eller slettet ved masse sletning.

Mit spørgsmål? Bør man udsende sit nyhedsbrev ad flere gange 1-3 gange efter behov?

Således at man sikre den største åbningsrate. 1. gang udsendes til hele gruppe. 2. gang til den liste som står som "ikke åbnet". Måske en 3. gang.

Har du nogle gode fifs? Hvad er en god åbningsrate egentlig?

Rene Bygballe

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 836
Skrevet kl. 16:55
Mit råd:

Lad være med at sende mailen igen til modtagere der ikke har åbnet første mail.
En mail tæller som åbnet hvis billeder er downloadet eller der er klikket på et link.
Man kan derfor godt åbne en mail i sin inbox uden at den tæller som åbnet.
Du risikere at dem som har åbnet mailen, men ikke downloadet billeder eller klikket på et link, opfatter det som SPAM og afmelder sig.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 17:06

Jeg ville godt nok blive gal i skralden, hvis et nyhedsbrev blev ved at poppe op i min indbakke, som resultat af at jeg har slettet det i første omgang!
Det ville jeg holde mig meget langt væk fra det der. 

Fra Århus C
Tilmeldt 21. Jul 10
Fra  novicell Skrevet kl. 08:00

Tak for et godt svar. Var jeg ikke klar over.

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 08:13

Helt enig med tidligere kommentarer, det er farligt at gensende nyhedsbreve - utilfredsheden kan blive ret stor. 

Til gengæld er der intet i vejen for at mindre om tidligere nyhedsbreves emner. Det gør de f.eks. hos Digital Works, nederst i nyhedsbrevet: 

Mit indtryk er, at det virker ret godt. :)

Fra Århus C
Tilmeldt 21. Jul 10
Fra  novicell Skrevet kl. 08:19

Ja god idé. Læser også de nyhedsbreve. Har allerede anvendt tricket én gang. Kun få klik. 

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 08:47

Hvis du indfører det som konsekvent element i nyhedsbrevet, er jeg sikker på du vil opleve flere klik på linkene efter et stykke tid. Når modtagerne lærer, at elementet findes, skal de nok blive bedre til at bruge det. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 08:29

Jeg bruger det og har aldrig oplevet klager. En anden og mere effektiv øvelse går på at sende et nyt nyhedsbrev til de, der åbnede, men ikke klikkede. Dét, er effektivt Big Smile

/Morten

Fra Århus C
Tilmeldt 21. Jul 10
Fra  novicell Skrevet kl. 08:43

Hej Morten,

Tak for din kommentar. Det har jeg faktisk også i mine overvejelser. Men S** mand kan/bør bruge meget tid på sine nyhedsbreve. Det er lige med at finde tid. Det handler naturligvis om prioritering:-)

God dag.

/Rene

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 08:46

Jeg ved det, René, men hvis du har måling på dine nyhedsbreve, så vil du se, at de sandsynligvis konverterer mega godt. Mine gør i hvert fald. Specielt for Kondomaten.

Ha' en god dag

Morten

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)