Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Varelager af lækkert baby- og børnetøj i retrofarver sælges (+ evt. domæne/shop)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Sep 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:26 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

For noget tid siden overtog jeg et varelager af noget fantastisk lækkert baby- og børnetøj i flotte retrofarver. Tøjet er af mærket Potatofish; et firma der desværre gik konkurs for nogle år siden. Siden da har tøjet ligget og samlet støv (ikke bogstavelig talt) hjemme hos min veninde, der er designeren bag. En dag spurgte hun mig: ”Mads, du kan sådan noget med ecommerce, vil du ikke prøve om du kan sælge tøjet?” Hun orkede ikke selv gå i gang med detail-salg på nettet. Så jeg fik fragtet alt tøjet hjem til mig og lavede derefter en hurtig webshop: www.retro-baby.dk

Taget i betragtning hvor lidt tid jeg har haft til at tage mig af markedsføring, så har folk taget rigtig godt imod tøjet og jeg har haft fint med salg. Se her, hvad udvalgte kunder har sagt: http://www.retro-baby.dk/kunderne-siger/

Sagen er, at det slet ikke var meningen at jeg skulle bevæge mig ind i børnetøjsbranchen, som jeg ved er hård. Sagen er, at jeg har for travlt med andre projekter og job til at give det tid og opmærksomhed nok. Sagen er, at der findes mange andre, der har meget mere forstand på børnetøjssalg end jeg har.

Derfor vælger jeg nu at sælge hele lageret. Jeg vil helst sælge det samlet, men det kan evt. komme på tale at sælge det i mindre partier. Hvis man ønsker, følger domænet retro-baby.dk, sitet bag (baseret på WordPress) og en Facebook-side med 37 fans med i handlen.

Lageret består af ca 850 artikler (samlet vareliste-regneark haves) fordelt på 5 forskellige styles (bodysuits, langærmede bodyer, kortærmede bodyer, langærmede bluser, kortærmede t-shirts), 4 farvekombinationer (lilla/turkis, gul/lilla, brun/turkis, grøn/brun) og 6 størrelser (56, 62, 68, 74, 1 år, 2 år).

Potatofish er dansk designet, syet i 100% bomuld i en god kvalitet og farverne er på én gang simple og tilpas retro-agtige til at de er populære hos småbørnsforældrene i dag.

Se selv udvalget på www.retro-baby.dk

Kontakt mig for en snak om pris eller hvis du har brug for at få noget uddybet.

Tilmeldt 5. Oct 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 09:34 | Låst

Hej jeg er eventuelt interesseret i dine bodystockings og sparkedragter, send gerne en mail med antal og prisoverslag til babyshoppen@gmail.com

Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Sep 12
Skrevet kl. 11:06 | Låst

Hej Sara, jeg har sendt dig en mail med det ønskede.

Mvh. Mads.

Tilmeldt 20. Apr 06
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 17:24 | Låst

Send gerne vareliste til storm@blackice.dk

Fra Odense C
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 22:49 | Låst

hej

jeg kunne også godt være interesseret.

send gerne en mail til mikkel.bundesen@gmail.com

Fra Randers C
Tilmeldt 2. Apr 11
Indlæg ialt: 435
Fra  Sebastian Stoll Skrevet kl. 22:53 | Låst

Smid venligst en mail her også:
sebastiannygaard@live.dk

Behøver ikke være personlig eller noget, jeg vil bare gerne høre mere.

Tusinde tak!

Mvh Sebastian

Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Sep 12
Skrevet kl. 23:17 | Låst

Tak for interessen. Mail er sendt til jer alle.

Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 354
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 23:19 | Låst
Tilmeldt 15. Feb 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:09 | Låst

jeg kunne osse godt bruge noget info

Mvh

Michael

Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Sep 12
Skrevet kl. 20:24 | Låst

Michael P. hvis jeg må få din mail-adresse, skal jeg gerne sende info :)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)