Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvordan finder i jeres placering på google

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 408
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

hej derude har bemærket at min side svinger i placeringen på søgeord jeg er på en mobil internet løsning så min location kan svinge temmelig kraftigt er det derfor jeg får forskellige resultater flere gange om dagen eller er det bare sådan det er ? er der en bestemt måde i får placeringen på ? er det dumme spørgsmål af den ene eller den anden årsag (er total grøn i seo) så udnyt endelig muligheden for at komme af med lidt damp jeg vil bruge det konstruktivt Smile

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 15:28

Hej Jonas,

Jeg plejer selv at bruge browseren "Chrome" og åbne et "Incognito window" - efterfølgende søger jeg igennem Søren Riisager's lækre tool www.impersonal.me på det keyword jeg ønsker at tjekke placeringen på.

Hvis der er tale om flere keywords, benytter jeg programmet "Rank tracker"

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Tilmeldt 11. Dec 12
Skrevet kl. 15:35

super takker Yes

Tilmeldt 20. Jul 08
Indlæg ialt: 225
Skrevet kl. 15:40

Beskyt dig og din familie mod jordstråler, elektrosmog og radon - se hvordan på www.basishelse.dk

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 15:41

Bruger den helt fantastiske service Positionly.

Du tilføjer dit domæne og dine keywords, så scanner Positionly automatisk dine positioner, og du får en samlet mail hver uge med dine ændringer. Der er også en iPhone-app, hvor man kan se sine positioner samt et hav af andre features :o)

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 15:48

Jeg benytter mig af det helt igennem geniale "Cuterank", kan klart anbefales!

http://cuterank.net/

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Tilmeldt 11. Jul 12
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 16:06

Er der nogen af disse løsninger som virker ved international google og ikke kun .dk ? Jeg ved at det firma jeg arbejder for ligger vi nok på side 2 i malaysia, vi ville gerne have mulighed for at tjekke vores position i andre lande og ikke kun DK :), da vi har leverancer langt ude fra de danske grænser engang imellem :)

Tilmeldt 11. Dec 12
Skrevet kl. 16:13

tak til alle så er der ihvertfald noget at kigge på 

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 16:41

Jeg bruger det der hedder Serpfox. Det er cloud baseret og opdaterer automatisk dine placeringer. Jeg er super glad for det!

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 16:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jvk:

Er der nogen af disse løsninger som virker ved international google og ikke kun .dk ? Jeg ved at det firma jeg arbejder for ligger vi nok på side 2 i malaysia, vi ville gerne have mulighed for at tjekke vores position i andre lande og ikke kun DK :), da vi har leverancer langt ude fra de danske grænser engang imellem :)

Det kan cuterank skam :)

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)