hej derude har bemærket at min side svinger i placeringen på søgeord jeg er på en mobil internet løsning så min location kan svinge temmelig kraftigt er det derfor jeg får forskellige resultater flere gange om dagen eller er det bare sådan det er ? er der en bestemt måde i får placeringen på ? er det dumme spørgsmål af den ene eller den anden årsag (er total grøn i seo) så udnyt endelig muligheden for at komme af med lidt damp jeg vil bruge det konstruktivt
Jeg plejer selv at bruge browseren "Chrome" og åbne et "Incognito window" - efterfølgende søger jeg igennem Søren Riisager's lækre tool www.impersonal.me på det keyword jeg ønsker at tjekke placeringen på.
Hvis der er tale om flere keywords, benytter jeg programmet "Rank tracker"
Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)
Du tilføjer dit domæne og dine keywords, så scanner Positionly automatisk dine positioner, og du får en samlet mail hver uge med dine ændringer. Der er også en iPhone-app, hvor man kan se sine positioner samt et hav af andre features :o)
Er der nogen af disse løsninger som virker ved international google og ikke kun .dk ? Jeg ved at det firma jeg arbejder for ligger vi nok på side 2 i malaysia, vi ville gerne have mulighed for at tjekke vores position i andre lande og ikke kun DK :), da vi har leverancer langt ude fra de danske grænser engang imellem :)
Er der nogen af disse løsninger som virker ved international google og ikke kun .dk ? Jeg ved at det firma jeg arbejder for ligger vi nok på side 2 i malaysia, vi ville gerne have mulighed for at tjekke vores position i andre lande og ikke kun DK :), da vi har leverancer langt ude fra de danske grænser engang imellem :)
Det kan cuterank skam :)
Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!