Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Reersø
Tilmeldt 16. Jul 12
Indlæg ialt: 86
Fra  EnergiKøb ApS Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Er gået i gang med at bygge en webshop op i wordpress. Og da jeg er totalt grøn mht til at lave en sådan, så støder man jo hele tiden på ting som man ikke har styr på! Så det kommer nok til at tage laaaang tid at lave shoppen, men håber så at jeg har lært en masse til den næste:)

Men der er lige nogle spørgsmål som jeg håber i kan hjælpe med...eller der er mange men nu tager jeg lige det jeg slås med lige nu.

Findes der en begynder drejebog til wordpress?

Widgets.

Er der nogen steder man kan hente widgets til wordpress. Har feks en widget der hedder kategori, men har på en eller anden måde kommet til at slette alle under menuerne i den. Kan man oprette dem igen ellers hvordan?

Footer.

Er der nogen widget/plugin som nærmest har menuerne oprettet feks kundeservice, information som kategorier?

Det var alt for denne gang, har mange flere spørgsmål men skal jo starte et sted:)

Mvh

Martin

EnergiKøb hjælper private og erhverv med at håndtere og administrere energibespareser samt udbetaling af det efterfølgende energitilskud.

Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 408
Skrevet kl. 15:31

om der lige frem er lavet en drejebog ved jeg ikke hvis du ikke har fundet frem til verden af plugin og widgets har du i hvertfald noget at se frem til der er nærmest ik noget man ik kan finde men husk at tjekke om de er opdatered da nogle kan være år gamle

i menuen ligger plugin og der er en der hedder tilføj nyt også kan du ellers bare søge der ligger også widgets 

Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:44

Kig fx. på YouTube: "Wordpress for begyndere" og "Nem Programmering" - det har jeg selv haft glæde af.

Held og lykke fra Anne-Mette.

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Oct 12
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 19:26

www.nemprogrammering.dk har jeg haft stor glæde af - Efter det er det bare at prøve sig frem og benytte wordpress eget forum

Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 297
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 19:43

Martin,

Du bør kigge på WooThemes website under WooCommerce med tuturials og videoer. Ellers er Youtube dine ven :D

Jeg har lært næsten alt wordpress og woocommerce (som du vist også bruger, korrekt?) via disse to steder. prøv dig frem samtidig med du ser videoer så skal det nok komme. :D

SNEAKERLACES.DK - Snørebånd og skopleje fra Mr. Lacy, Lace Jam, Relace, Staeckler, Angelus og Jason Markk.

Fra Reersø
Tilmeldt 16. Jul 12
Fra  EnergiKøb ApS Skrevet kl. 12:34

Hej JB,

Tro mig uden youtube var jeg aldrig kommet igang:). men det er rigtigt der ligger rigtigt meget god information derinde, så det er bare og kigge videoer:)

Har du styr på at kode html, eller har du nogen du kan anbefale?

EnergiKøb hjælper private og erhverv med at håndtere og administrere energibespareser samt udbetaling af det efterfølgende energitilskud.

Fra Odense
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 213
Fra  CoWeb ApS JLTR.dk Skrevet kl. 13:32

Martin du er velkommen til at tilføje mig på skype, hvis du har et spørgsmål engang i mellem :)

Fra Reersø
Tilmeldt 16. Jul 12
Fra  EnergiKøb ApS Skrevet kl. 18:51

Super:) jeg har lige tilføjet dig på skype!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)