Hej Amino, Er gået i gang med at bygge en webshop op i wordpress. Og da jeg er totalt grøn mht til at lave en sådan, så støder man jo hele tiden på ting som man ikke har styr på! Så det kommer nok til at tage laaaang tid at lave shoppen, men håber så at jeg har lært en masse til den næste:) Men der er lige nogle spørgsmål som jeg håber i kan hjælpe med...eller der er mange men nu tager jeg lige det jeg slås med lige nu. Findes der en begynder drejebog til wordpress? Widgets. Er der nogen steder man kan hente widgets til wordpress. Har feks en widget der hedder kategori, men har på en eller anden måde kommet til at slette alle under menuerne i den. Kan man oprette dem igen ellers hvordan? Footer. Er der nogen widget/plugin som nærmest har menuerne oprettet feks kundeservice, information som kategorier? Det var alt for denne gang, har mange flere spørgsmål men skal jo starte et sted:) Mvh Martin
|
om der lige frem er lavet en drejebog ved jeg ikke hvis du ikke har fundet frem til verden af plugin og widgets har du i hvertfald noget at se frem til der er nærmest ik noget man ik kan finde men husk at tjekke om de er opdatered da nogle kan være år gamle
i menuen ligger plugin og der er en der hedder tilføj nyt også kan du ellers bare søge der ligger også widgets