Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stadig ikke færdig med webshop....

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Fredericia
Tilmeldt 19. May 11
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg hyrede i sin tid en virksomhed i England til at lave min webshop.

Den svære del er en 3D skjortedesigner, hvor kunderne selv kan designe sin skjorte og løbende se,
hvordan den kommer til at se ud.

Det har trukket meeeget ud, - og er stadig et stykke fra at være perfekt.

Jeg kunne dog godt tænke mig at høre Jer, hvad I synes om selve designet, - men også om opbygningen af designeren, - og hvad I evt. ville ændre?

I bør kunne se arbejdet indtil nu her: www.suitsyounew.domains4reg.com

På forhånd mange tak.

Mvh
Chris

Fra Bredsten og Varde
Tilmeldt 11. Aug 10
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Chris,

Jeg er beklædningsdesigner, jeg syntes systemet ser fint ud og grafikken er pæn, der er lige lidt i kraven i grafikken, men ellers ok. Siden må have været halvdyrt at få lavet.

Jeg er nysgerrig omkring hvordan og hvad du skal bruge systemet til, om det skal sælges og hvordan.

Har du brug for partner eller sparring så skriv til mig og vi kan tales lidt ved.

Bedste hilsener

Lisbeth

ltltogo@gmail.com

Fra København
Tilmeldt 25. Feb 09
Indlæg ialt: 175
Fra  BitMasch Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes farverne og layoutet er superfedt, selve skjortedesigneren virker dog en smule langsom og buggy. Især det faktum at hele siden indlæses igen når man trykker på lommer, ryg, knapper, osv, det giver en dårlig brugeroplevelse. Det må kunne laves med noget AJAX halløj i stedet for at realoade hele siden.

Derudover havde jeg en forventning om at jeg kunne tage fat i skjorten med musen og dreje den rundt så jeg kunne se den fra alle vinkler, måske fordu du bruger ordet "3d skjortedesigner". Dette er dog ikke muligt p.t. og vil nok kræve at siden opbygges i noget canvas eller flash (yuck) halløj.

Softwareudvikler med speciale indenfor skalerbare webløsninger. PHP, MySQL, Puppet, Python, Apache, nginx, HTML5, m.m.
http://bitmasch.com/

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Chris Friis Aabenhuus:
Jeg kunne dog godt tænke mig at høre Jer, hvad I synes om selve designet, - men også om opbygningen af designeren, - og hvad I evt. ville ændre?

Selve designet og designeren syntes jeg er fin.... Jeg er bare ikke vild med at ved hvert valg skal den tilbage til serveren og generers én gang til. Dette burde kunne håndteres med Ajax istedet for en tur tilbage til serveren. Derved sparer man også at skulle render hele siden én gang til. Især når det er Magento de bruger som jo kan være forholdsvis hård ved serveren så vidt jeg har forstået.

Fra Fredericia
Tilmeldt 19. May 11
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Lisbeth:
der er lige lidt i kraven i grafikken

- det er én af de ting, der står på "to do" listen.

Siden skal bruges til at sælge skræddersyede skjorter (og på sigt jakkesæt) fra Thailand.

Kunderne tager selv målene (via en hjælpevideo) og får skjorten syet efter de mål.

Mvh
Chris

(Tak for feedback).

Fra Fredericia
Tilmeldt 19. May 11
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin:
Især det faktum at hele siden indlæses igen når man trykker på lommer, ryg, knapper, osv, det giver en dårlig brugeroplevelse

Det har jeg bedt programmøren om at kigge på, - han mener dog vist, at det er vanskeligt, da det er lavet som en integration til Magento?

Martin:
Derudover havde jeg en forventning om at jeg kunne tage fat i skjorten med musen og dreje den rundt så jeg kunne se den fra alle vinkler, måske fordu du bruger ordet "3d skjortedesigner".

Det kommer den desværre nok ikke til, - du kan dog se den både forfra og bagfra, - der kommer en knap til det.

Tak for feedback.

Mvh
Chris

 

 

Fra Fredericia
Tilmeldt 19. May 11
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:
Jeg er bare ikke vild med at ved hvert valg skal den tilbage til serveren og generers én gang til

Det har jeg bedt designeren om at kigge på.

Tak for feedback.

Endnu mere vigtigt måske: Ville I købe skjorter fra sådan en side (såfremt I altså går i skjorter)?

Fra Fredericia
Tilmeldt 19. May 11
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin:
Det må kunne laves med noget AJAX halløj i stedet for at realoade hele siden.

Vil en engelsk programmør vide hvad AJAX er, hvis jeg foreslår ham det som løsning på hans/mit problem?

Tak. :)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Chris Friis Aabenhuus:
Vil en engelsk programmør vide hvad AJAX er, hvis jeg foreslår ham det som løsning på hans/mit problem?

Hvis en web programmør ikke aner hvad ajax er så har han ligget i en jordhule de sidste 5 år :D

Fra Fredericia
Tilmeldt 19. May 11
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak. ;)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)