|
Overvejer kraftigt en MacBook, da den er nem at slæbe med rundt (13,3") med 2.1Ghz Dual Core og 2GB ram... Ved i om det er muligt at købe et løst tastatur til en MacBook? |
Dato: 04-08-2007 21:28:33 Forfatter: ITechnicDato: 04-08-2007 21:20:11 Forfatter: magle
Men vi kan vel blive enige om at Apple og nok nærmere Mac OS X er sagen..
Tror virkelig Mac''s vinder indpas i forbindelse med at forfærdelige Vista blivere standard inden for windows-verdenen.Mac er jo i voldsom vækst, og har været det i nogen tid, så det går jo fremad. Mac OS X er lækkert og glæder mig til den nye udgave kommer. Men må også indrømme at jeg stadig har mere styr på en windows maskine end min mac .. :Så har lige knallet XP på den her den anden dag, men der er lidt problemer, hver gang jeg åbner internet explore lukket den nemlig bare vinduet ned af sig selv
... Så .. men Mac OS X er nu meget lækkert at arbejde i, Det meste virker bare så naturligt, dog er måden man tager screenshots på den mest besværlige og åndsvage måde.. hehe
Skiftede til mac for lidt over et år siden.. har aldrig set mig tilbage..
Jeg bruger dog stadig windows i Parallels når jeg skal tjekke diverse ting og sager..
Den nye version af Mac OS 10.5 bliver lækker og kommer allerede her til oktober.. glæder mig også..
Screenshot på mac er da super nemt?
Command + shift + 3 = Screenshot af hele skærmen
Command + shift + 4 = Screenshot af valgt område
Command + shift + 4 + space = Screenshot af valgt vindueleopard bliver vildt lækkert.. Men som du selv siger
Paa windows. Command + shift + 3
på windows computer = 1 knap print screenaa crap jeg er lige kommet til at s;tte min windows computer over p[ engelsk tastatur.. hvordan fixer jeg det-_
Bliv gratis medlem
Så har lige knallet XP på den her den anden dag, men der er lidt problemer, hver gang jeg åbner internet explore lukket den nemlig bare vinduet ned af sig selv
... Så .. men Mac OS X er nu meget lækkert at arbejde i, Det meste virker bare så naturligt, dog er måden man tager screenshots på den mest besværlige og åndsvage måde.. hehe