Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ros til jer alle og stedet her:-)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 5. Feb 13
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,6 stjerner givet af 5 person

Har netop oprettet mig her på Amino (nystartet hundetræner/adfærdsbehandler) og har haft et par spørgsmål - som er blevet besvaret prompte,og har fået masser af god motivation af andre:-) Virkelig fedt at vide vi alle hjælper hinanden her,og at man SÅ hurtigt kan udvide sit netværk! thumbs up til stedet,og til jer alle herinde......keep up the good work - og held og lykke med jeres projekter :-)

Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 13:11

StarStarStarStarStar :)

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 13:12

Nu har jeg ikke set dine spørgsmål og derfor ikke hjulpet dig, men på vegne af hele Amino så vil jeg gerne ene mand tage i mod din ros - TAK ;)

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 13:14

Velkommen til!

Spændende område du arbejder med. Elsker hunde. Jeg var selv meget tæt på at starte på en uddannelse som hundepsykolog/adfærdsbehandler efter at være blevet optaget på Anette Røpkes uddannelse i år 2000!

De bedste hilsner

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København
Tilmeldt 5. Feb 13
Skrevet kl. 13:14

og jeg sender jo så TAK tilbage :-)

Fra København
Tilmeldt 5. Feb 13
Skrevet kl. 13:15

Tak ;-)

Fra København
Tilmeldt 5. Feb 13
Skrevet kl. 13:17

Tak :-)

ja,det er virkelig spændende...........elsker det også:-) sjovt at du også har overvejet den retning :-)

Men det lyder da også virkelig interessant det du har kastet dig over i stedet:-)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)