Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webcam til at lave youtube videoer (produkt videoer)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg har overvejet at prøve noget nyt. Nemlig fortælle om de produkter jeg sælger på min webshop, over en youtube video, som jeg vil smide på siden under hvert produkt. Dvs. jeg skal bruge et rigtig godt webcam til dette, men aner ikke hvilket der ville være godt til dette og webcammet skal også have en god indbygget mikrofon, hvis muligt.

I må meget gerne komme med input til ideen, tror i den er brugbar? Videoen bliver lavet, hvor jeg viser produktet frem med hænderne, fortæller lidt om materialet osv. For at kunden for en mere virkelig oplevelse af produktet og de ikke kun fremvises på billeder.

Holder ideen? Jeg tænker umiddelbart må det da give lidt for nogen og vel også lidt seo fra youtube?

Ser frem til nogle input og gerne tilbud, hvis i sælger et brugbart webcam :)

Med venlig hilsen
Martin Jensen

Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 11:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Martin

Det er en super god (og velafprøvet) idé - og der er mange anmeldelser på youtube.com :)

Du skal købe et Logitech HD Pro Webcam C920 til godt 600 kroner. Det er det bedste på markedet - især til den lave pris det er nede i nu!

Du kan finde forhandlere på edbpriser.dk 

Med venlig hilsen

Bjørn

Tilmeldt 6. Apr 05
Skrevet kl. 11:32

PS: Det er vigtigt at du vælger C920 og ikke den tidligere model C910. Den nyeste model behandler din video i kameraet og belaster ikke den pc eller mac nær så meget. Da markedet for stationære pc'er er stærkt vigende og rigtig mange bærbare er født med et indbygget webcam er priserne så fordelagtige som de er. Det er et topdollar webcam - og jeg er ikke på provision ;)

I øvrigt fint nok at vise produktet frem med hænderne - alt efter hvor stort og uhåndterligt det er. Men jeg savner nu også tit at der bliver klippet et eller flere gode still-billeder ind i disse videoer. Det er ikke altid lige nemt at se produktet der bliver viftet med op i kameraet ...

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Fra  Caps4you Skrevet kl. 11:36

Hej Bjørn.

Tak for dit svar.

Jeg vil helt sikkert lure lidt på det webcam. Hvordan er mikrofonen i det? Er det ligeså godt som billedet? Ved du det?

/Martin

Tilmeldt 6. Apr 05
Skrevet kl. 11:54

Mikrofonen er ok som sådan men selvfølgelig bliver det klasser bedre med en seperat mikrofon.

Jeg selv har en Samson CO1U kondensator mikrofon (usb) og hvis du ser dette review af 'JimsReviewRoom' så kan du høre min mikrofons efterfølger '&feature=plcp&context=C42177bdVDvjVQa1PpcFMSNV5i4k_8Rw8XdiSMHw_6fIX6kEFNxZ4%3D" target="_blank">Samson C03U USB Condenser Microphone' på YT sammenlignet med lyden fra C920. Jim har i øvrigt også lavet en udmærket &list=UUcGYJndqreqXMUZoOhn3E7A&index=22" target="_blank">anmeldelse af webcam'et 

Mikrofonen købte jeg hos den tyske thoman musikforretning - og det kan jeg varmt anbefale! Prisen er på ca 650 kroner hvilket er en rigtig skarp pris

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Fra  Caps4you Skrevet kl. 11:58

Hej Bjørn.

Jeg vil klart få kigget på det webshop.

Tusind tak for dine input, de har været brugbare :)

Hav en fantastisk god dag.

/Martin

Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 354
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 12:12

Havde tænkt på det samme så følger lige lidt med her :)

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 11:50

Hvorfor ikke bare tage noget af det bedste der findes.

GoPro Hero 3 Black edition.

Det er ikke et webcam, men stadig et lille cam, som man kan have med overalt

Tilmeldt 6. Apr 05
Skrevet kl. 16:24

Fx. fordi det koster det 4-dobbelte. Sikkert et fint Cam men prisforskellen kunne sikkert bruges bedre på at få en prof video-intro til hans shop

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)