Jeg har overvejet at prøve noget nyt. Nemlig fortælle om de produkter jeg sælger på min webshop, over en youtube video, som jeg vil smide på siden under hvert produkt. Dvs. jeg skal bruge et rigtig godt webcam til dette, men aner ikke hvilket der ville være godt til dette og webcammet skal også have en god indbygget mikrofon, hvis muligt.
I må meget gerne komme med input til ideen, tror i den er brugbar? Videoen bliver lavet, hvor jeg viser produktet frem med hænderne, fortæller lidt om materialet osv. For at kunden for en mere virkelig oplevelse af produktet og de ikke kun fremvises på billeder.
Holder ideen? Jeg tænker umiddelbart må det da give lidt for nogen og vel også lidt seo fra youtube?
Ser frem til nogle input og gerne tilbud, hvis i sælger et brugbart webcam :)
PS: Det er vigtigt at du vælger C920 og ikke den tidligere model C910. Den nyeste model behandler din video i kameraet og belaster ikke den pc eller mac nær så meget. Da markedet for stationære pc'er er stærkt vigende og rigtig mange bærbare er født med et indbygget webcam er priserne så fordelagtige som de er. Det er et topdollar webcam - og jeg er ikke på provision ;)
I øvrigt fint nok at vise produktet frem med hænderne - alt efter hvor stort og uhåndterligt det er. Men jeg savner nu også tit at der bliver klippet et eller flere gode still-billeder ind i disse videoer. Det er ikke altid lige nemt at se produktet der bliver viftet med op i kameraet ...