Jeg har bøvlet lidt med nogle oversættelser, hvorfor jeg prøvede at deactivere Woocommerce plugin'et. Resultatet var at jeg fik en fejl 500, når jeg prøver at loade siden (både front- og backoffice).
Før jeg slettede Woocommerce plugin'et så downloadede jeg det via FTP. Jeg har prøvet at uploade det med FTP, men det afhjælper ikke problemet!
Jeg har en komplet backup kopi men den er måneder gammel (I know), så den vil jeg gerne undgå at benytte.
HJÆÆLP! På forhånd tak
Jeg har solgt digitale produkter (fx ebøger) for over en million kroner! Se hvordan du kan gøre det samme på Onlinebijobber.
Hvordan aktiverer jeg et andet theme uden adgang til til back office?
Jeg har tjekket databasen og den ser fin ud. Det er alene shoppen der ligger på min server, der er problemet. Jeg kan se at Woocommerce har spredt sig som en virus i Wordpress, så hvor var jeg naiv bare at tror at jeg kunne deaktivere og slette plugin'et.
Læste lige du arbejder som webudvikler - vil du give det et skud. Jeg betaler bare din vanlige timeløn?
Tue
Jeg har solgt digitale produkter (fx ebøger) for over en million kroner! Se hvordan du kan gøre det samme på Onlinebijobber.
Woocommerce spreder sig ikke nogen steder hen. De opretter selvfølgelig nogle ting i databasen, og måske noget er gået galt. Men der er ikke noget som er blevet slettet. Men se at få taget en kopi af databasen gennem myPhpAdmin, så du er sikker på du har data. Og det er også en god ide at tage kopi af /wp-content/uploads/
Men du kan også få dit hosting firma til at sende dig en kopi af filer og databse fra nogle dage siden. Det burde de havde back-up af.
Yes jeg arbejder med WordPress til dagligt, men er pt fuldt booket. Men der er massere af WP folk på Admino som sikker vil tage sådan en lille opgave.