Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Studerende, leder efter stort it-projekt

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Virum
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Vi er tre drenge ude fra datalogisk institut på KU der lige er startet på kurset IT-Projektledelse. I forbindelse med kurset skal vi finde et it-projekt der er færdiggjort, med det krav at der er brugt et minimum på ca. 1 mio kroner.

Vi skal så interviewe projektlederen og andre interessenter for at danne os et overblik over hvordan projektet har fungeret og løbet frem. Disse interviews skal vi bruge til at benytte nogle redskaber vi får i løbet af kurset, til at skrive nogle opgaver, og til slut en endelig eksamen omhandlende udførslen af projektet.
Firmaet vi interviewer får som sådan ikke selv noget ud af det, selvfølgelig ud over kontakten til 3 fremtidige dataloger ;-) Hvis det ønskes kan firmaet selvfølgelig få adgang til vores opgaver, hvori vi blandt andet analyserer udførslen.

Hvis i kender nogen der kunne være interesseret i at bidrage til vores uddannelse eller hvis i selv kunne må i meget gerne smide mig en PM !

Mvh.
Kristoffer Dorph 

Mvh. Kristoffer Dorph Olesen
Litrio - Danmarks nye ebogshandel

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristoffer

Nu ved jeg ikke om i helst vil i det private eller offentlige og analysere et projekt?
Hvis det offentlige kunne være interessant så kan jeg sætte dig i kontakt med min gamle chef der er leder af digitaliseringsafdelingen i Forsknings og innovationsstyrelsen? 

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. Jan 06
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristoffer

Hvad er der nu galt med KMD eller CSC? :P

Måske i kunne undersøge:
spiir.dk (privatøkonomi)
podio.com (projekt-management)

Jeg aner ikke noget om hvordan budgetterne har været og Podio blev solgt til Citrix, men det startede her i Danmark.

Fra Virum
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Janus,

Offentlige systemer er helt i orden ! Vi har umiddelbart nogle preferencer i forhold til offentlige eller private projekter. Så rent ud sagt ville det være helt fantastisk hvis det kunne lade sig gøre, så det må du rigtig gerne :-) Jeg kan ikke rigtig finde ud af at sende dig en PM, (amino har ændret sig en del i løbet af det sidste års tid) så hvis du kan sende en til mig ville det være fedt.

Mvh. Kristoffer Dorph Olesen
Litrio - Danmarks nye ebogshandel

Fra Virum
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper,

Jeg glemte lige at skrive det i den min post, men det skal være projekter der er lavet for andre, altså et firma der har sagt: "vi skal bruge denne løsning" og så nogen der har lavet det for dem, kan også godt være internt, så derfor tror jeg ikke helt spiir og podio virker under den betegnelse. Men må sige opgavebeskrivelsen vi har fået for hvilke cases der er i orden er en smuuule vandede, så vil helst være på den sikre side når vi vælger projekt.. men tak for indsparket, kan jo altid spørger KMD og CSC om projekter de har lavet :-)

Mvh. Kristoffer Dorph Olesen
Litrio - Danmarks nye ebogshandel

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)