Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Design til webshops!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 00:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et spørgsmål til alle webdesignere der arbejder med webshops:

- Hvilken webshop platform er den nemmeste at lave web design i? 

Nu har jeg arbejdet lidt med OpenCart og PrestaShop, og jeg må sige at det er lidt af en jungle at finde rundt i alle de forskellige template filer. Selve design og styling er intet problem (har lavet webdesign i 9 år, dog aldrig til webshops), men jeg synes det er meget kompliceret at finde rundt i de forskellige moduler og template filer.

Hvad har i erfaring med? Hvad er den nemmeste open source webshop at lave templates til?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6571
Fra  TextReactor Skrevet kl. 06:57

Nu er den jeg har i tankerne ikke Open Source og jeg er heller ikke webdesigner men programmør. Den webshop jeg tror vil være nemmest at lave design til må være uCommerce til Umbraco. Her har du nemlig ikke nogle faste templatefiler men du kan styre designet nøjagtigt som du vil have det.

Jeg vil tror at hvis du har adgang til html-koden så kan næsten alle designs bruges til Umbraco uanset om det er lavet til Wordpress, Joomla, Magento eller hvad der findes.

Selvom uCommerce ikke er Open Source så kan den fås i en gratis version samt det er nemt at lave udvidelser til den idet man benytter .NET's måde at udvide lukket kode.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 19:57

Nu har jeg ikke erfaring med de andre men Magento er faktisk rigtig fornuftigt. Det er logisk når man får styr det.

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 23:06

Niels Henriksen:

Nu er den jeg har i tankerne ikke Open Source og jeg er heller ikke webdesigner men programmør. Den webshop jeg tror vil være nemmest at lave design til må være uCommerce til Umbraco. Her har du nemlig ikke nogle faste templatefiler men du kan styre designet nøjagtigt som du vil have det.

Jeg vil tror at hvis du har adgang til html-koden så kan næsten alle designs bruges til Umbraco uanset om det er lavet til Wordpress, Joomla, Magento eller hvad der findes.

Selvom uCommerce ikke er Open Source så kan den fås i en gratis version samt det er nemt at lave udvidelser til den idet man benytter .NET's måde at udvide lukket kode.

Jeg kender lidt til uCommerce (dog ikke templates) men det er nok aldrig noget jeg kommer til at arbejde med da jeg ikke bruger eller arbejder med .NET - men tak for dit indlæg.

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 23:11

Kristoffer Hjerrild:

Nu har jeg ikke erfaring med de andre men Magento er faktisk rigtig fornuftigt. Det er logisk når man får styr det.

Uha, jeg vil nu personligt mene at Magento er en af de mest komplicerede webshops når det kommer til tilpasning af templates med alle de komponenter der skal tilpasses. :)

Jeg kan godt lide at have det hele i 1-5 filer ligesom fx. osCommerce som jeg har kigget lidt på i dag og i går - dog er administrationen ikke lige min kop te i osCommerce desværre.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)