Hej Alle Aminoer, Jeg har en ide til et nyt Service system målrettet driftsikkert IT i mindre virksomheder 1-10+ ansatte. Hvor jeg ved akut nedbrud sætter maskine op inden for samme arbejdes dag. jeg har lavet et udlæg som ser sådan her ud. Akutcomputer BronzeDer stilles computer til rådighed for firmaet inden for 8 timer Firmaet kan få stillet 1 til rådighed adgangen Kraftig bærbar til ??,- i døgnet som indeholder Pro versioner af Windows / Office pakken Minimum 2 dage Mulighed for fjern Support / kan mod betaling opsættes med den nedbrudte maskines filer. Fjern support takseres pr påbegyndt ½ time Konsulent besøg inden for 8 timer Akutcomputer Silver Der stilles computer til rådighed for firmaet inden for 5 timer Firmaet kan få stillet 2 til rådighed adgangen Kraftig bærbar til ??,- i døgnet som indeholder Pro versioner af Windows / Office pakken Minimum 2 dage Mulighed for fjern Support / kan mod betaling opsættes med den nedbrudte maskines filer. Fjern Support takseres pr påbegyndt ½ time Konsulent besøg inden for 5 timer Akutcomputer Gold Der stilles computer til rådighed for firmaet inden for 3 timer Firmaet kan få stillet 3 til rådighed adgangen Kraftig bærbar til ??,- i døgnet som indeholder Pro versioner af Windows / Office pakken Minimum 2 dage Mulighed for Support / kan mod betaling opsættes med den nedbrudte maskines filer. Support takseres pr påbegyndt kvarter. Konsulent besøg inden for 3 timer. Hvordan synes i et sådan tiltag ville kunne blive taget imod ude i virksomhederne og kunne det være noget som kunne gavne jer? Håber at få en masse feedback på det. Med venlig hilsen. Den glade computerskole |
IT Service aftale
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)